حالت تاریک
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

مدیران از موضع‌گیری‌های منفی بپرهیزند

مدیران از موضع‌گیری‌های منفی بپرهیزند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیران از موضع‌گیری‌های منفی بپرهیزند، گفت: مدیران بسیجی باید مسائل رایج در کشور را برای مردم و زیر‌مجموعه‌های خود در راستای تقویت نظام به صورت منطقی تحلیل و تبیین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شهرام کرمی در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گذاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروزه اشکال مختلفی از بسیج اعم از بسیج اقتصادی، بسیج فرهنگی و بسیج امدادرسانی در جامعه وجود دارد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اولین وظیفه بسیج عمل به وظایف و محافظت از شئون خود است، افزود: مدیران بسیجی باید به‌خوبی بر مجموعه‌های تحت امر خود نظارت کنند.

 

وی گفت: وظیفه دیگر کارمندان و روسای بسیجی خدمت‌رسانی آسان و روان به مردم است علاوه بر اینکه مدیران باید در خدمت‌رسانی به مردم تعلل نکنند و کارهای آنها را به دیگران نسپارند.

 

کرمی با اشاره به اینکه مدیرانی که در جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند باید مراقب سخنان و موضع‌گیری‌های خود در قبال مسائل مختلف باشند، خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است یک مدیر یا مقام مسئول بدون اینکه سوءنیتی داشته باشد، موضع‌گیری کند یا سخنی بگوید که دشمن برای رسیدن به اهداف خود و دشمنی علیه نظام به آن استناد کند.

 

وی با اشاره به اینکه نقل‌ قول‌هایی که از زبان مدیران نظام گفته می‌شود گاهی ممکن است منشأ فرافکنی دشمن شود، ادامه داد: مدیران محترم با وجود کاستی‌ها و مشکلاتی که در نظام وجود دارد باید خدمات و نقاط قوت نظام را برای مردم تبیین کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: انتقاد سازنده در جای خود بسیار کارساز است اما این انتقادها نباید مانع از دیده شدن خوبی‌های نظام و دستگاه‌های اجرایی شوند.

 

وی افزود: در زمینه‌های بسیاری می‌توان نقاط قوت و خدمات نظام را برای مردم تبیین کرد که از آن جمله می‌توان به ساخت و توسعه راه‌ها و راه‌آهن، تجهیز توسعه و احداث بنادر نوین، افزایش پهنای باند و خدمات اینترنتی به مردم، پیشرفت‌های نظامی پزشکی و هسته‌ای و صدها دستاورد ارزشمند دیگر اشاره کرد.

 

کرمی با بیان اینکه راهبرد مدیران دستگاه‌های مختلف باید تبیین خدمات و رسیدگی به کاستی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تبیین نیز مدیران بسیجی باید برای زیر مجموعه‌های خود برنامه داشته باشند.

 

وی گفت: مدیران بسیجی باید مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دیگر مسائل رایج در کشور را برای مردم و زیر‌مجموعه‌های خود در راستای تقویت نظام به صورت منطقی تحلیل و تبیین کنند و حتی‌الامکان در مواجهه با شبهات به وجود آمده در مسائل مختلف سیاست سکوت و بی‌طرفی را اتخاذ کنند و به هیچ عنوان موضع‌گیری‌های منفی نداشته باشند.

 

کرمی با بیان اینکه تبیین درست برنامه‌های نظام و کشور یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، ادامه داد: مدیران به‌منظور جلوگیری از انتشار شایعات در میان مردم، باید مشکلات موجود در جامعه را  به‌درستی برای آنها بیان کنند.

 

وی با اشاره اینکه تبیین درست مسائل از نگرانی‌های مردم می‌کاهد، گفت: بعضی از خدمات مسئولان نیز از دید مردم پنهان است که مدیران دستگاه‌های مختلف باید این خدمات را برای مردم بازگو کنند و فعالیت‌ها و اقدامات خوب نظام را به سمع و نظر مردم برسانند.

مدیران از موضع‌گیری‌های منفی بپرهیزند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از