حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

مردم از مدیریت شهری کرمانشاه رضایت ندارند

مردم از مدیریت شهری کرمانشاه رضایت ندارند

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از عوامل نارضایتی مردم کرمانشاه، شورای شهر است، گفت: مدیریت شهری کرمانشاه مورد رضایت مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد انتخاباتی با شوراهای شهر کرمانشاه اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با دشمنان خدمت به مردم است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری، افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تورم اگر هر روز شوک اجتماعی و مدنی هم به مردم وارد شود آنها دچار بیگانگی سیاسی می‌شوند.

 

وی گفت: طبق بند ۵ تبصره ۱۱ اعتباری که وارد شهر کرمانشاه شده است می‌تواند همه مشکل حاشیه‌نشینی کرمانشاه را حل کند بنابراین می‌بینیم ما در حال از دست دادن فضای خدمت به مردم هستیم.

 

شعبانی با اشاره به پرتاپ چند ماهواره به فضا طی چند روز گذشته گفت: تلاش می‌کنیم که برای دانشجو تبیین کنیم که جمهوری اسلامی ایران قوی است و این ناراحت‌کننده است که ما بیایم گرد و خاکی را که دشمن به‌پا کرده جمع کنیم.

 

وی گفت: کشوری که ۴۰ سال تحریم شده اکنون توانسته ماهواره به فضا پرتاب کند اما هنوز معضل مدیریت شهری دارد.

 

 شعبانی با بیان اینکه این جریانات مدنی مردم برخاسته از آن عدم عملکرد صحیح مدیریت شهری که در استان ایجاد شده، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند قانون شوراها را نقض کند چرا که شوراها برگرفته از قانون اساسی‌ هستند و رسالت آنها کمک و خدمت به مردم است.

 

وی تصریح کرد: فرایند مدیریت شهری بخشی از آن بر عهده شهرداری و شورای شهر است در حالی‌که همین عملکرد شوراها بر بیگانگی سیاسی مردم تاثیر گذاشته است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از عوامل نارضایتی مردم همین شورای شهر است، تصریح کرد: مدیریت شهری کرمانشاه مورد رضایت مردم نیست.

 

شعبانی افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر، متکدیان، زباله‌گردها همگی وظیفه شهرداری است که باید مدیریت و جمع‌آوری شوند.

 

وی ادامه داد: فضایی که امروزه ایجاد شده به نفع مردم و نظام نیست، نظام این همه هزینه و قانون دارد اما وقتی پای خروجی می‌رسیم متاسفانه نتیجه‌ای ندارد این نوع عملکرد شهری، حوزه سیاسی امنیتی و سایر حوزه‌ها را دچار چالش می‌کند که این خطرناک است. 

 

شعبانی با اشاره به اینکه راه‌ حل مشکلات کشور از مسیر مجلس می‌گذرد و برای عبور از مشکلات نیازمند یک مجلس قوی هستیم افزود: عدم ناکارآمدی مدیریت شهری به تبع برای انتخابات پیش‌رو خطرناک است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از