حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

اتحاد بزرگ‌ترین آموزه مکتب امام‌خمینی(ره) بود

اتحاد  بزرگ‌ترین آموزه مکتب امام‌خمینی(ره) بود

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با رهبری انقلابی بزرگ تواست بذر اتحاد را در دل ملت ایران و جهان اسلام بنشاند که از آن می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین آموزه مکتب امام‌خمینی(ره) یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی صبح امروز در مراسم غباررویی مزار شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۵۷، حاصل آینده‌نگری و بصیرت و مکتب امام‌خمینی(ره) و خون‌های ریخته زن و مرد در سراسر کشور ایران اسلامی بود که به گفته امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با رهبری انقلابی بزرگ تواست بذر اتحاد را در دل ملت ایران و جهان اسلام بنشاند که از آن می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین آموزه مکتب امام‌خمینی (ره) یاد کرد.

وی تصریح کرد: در آن زمان انقلاب، مردم با اتحادی که داشتند، ریشه‌ظلم ستمشاهی از بُن کندند و توانستند نهضت کم‌نظیری به وجود بیاورند.

بابلی بیان داشت: از جمله مهم‌ترین رموز توفیق امام در ایجاد و هدایت نهضتی شگرف در سرزمینی که پیشتر و بیشتر شاهد انواع جنبش‌ها و حرکت‌های سیاسی نافرجام و احیانا بر فرجام به نام ملت و آزادی و استقلال بوده است، همین مرجع‌شناسی اسلامی او بوده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: امام‌خمینی(ره) توانست در دوران حاکمیت استبداد که وابسته به استعمار بود، با ژرف‌نگری تأثیرات عمیقی را بر ملت‌های مسلمان منطقه و جهان گذاشت و همواره شاهد ادامه راه آن حضرت هستیم.

در این مراسم با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت‌فا تحه، با تقدیم گل و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب‌اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از