حالت تاریک
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه مطرح کرد:

مصرف ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه

مصرف ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مصرف گاز بخش غیرصنعتی به بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب رسیده که شامل مشترکان خانگی، آموزشی و تجاری است.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: به دلیل استقرار شرایط آب‌وهوایی سرد در استان کرمانشاه و کاهش دما طی روزهای گذشته شاهد افزایش مصرف گاز در بخش غیرصنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با توجه به کاهش دما مصرف گاز درحال افزایش است که مصرف گاز بخش غیرصنعتی به بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب رسیده که شامل مشترکان خانگی، آموزشی و تجاری است.

حسینی بیان کرد: بیشترین مصرف گاز توسط ساختمان‌های ادارات صورت می‌گیرد که تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ پایش انجام گرفته و طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ساختمان ۱۶۰ اداره بیش از دمای مصوب مصرف گاز داشتند که گاز ۴۸ اداره قطع شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان کرمانشاه شاهد افت فشار و قطعی گاز نیستیم و پایداری خوبی را در تأمین گاز مشترکان شاهد هستیم و منطقه اورامانات نیز با توجه به کاهش دما دارای گازرسانی مطلوب هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گاز استخرهای ورزشی با توجه به مصوبه مرکز راهبری گاز کشور تا بازگشت شرایط عادی و افزایش دما قطع است تا بتوانیم به مشترکان غیرصنعتی بدون محدودیت خدمات‌رسانی داشته باشیم.

حسینی عنوان کرد: کل مشترکان گاز طبیعی استان کرمانشاه ۷۰۰ هزار مورد است که ۵۵۰ مورد آن بخش غیرصنعتی است و طی روز گذشته شاهد گازرسانی به روستاهای شهرستان دالاهو بودیم و این کار تا سبز شدن سراسر استان ادامه دارد.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از