حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

منطقه‌آزاد قصرشیرین رونق اقتصادی را به همراه دارد

منطقه‌آزاد قصرشیرین رونق اقتصادی را به همراه دارد

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرصت‌های برخوردار از مرز برای استان کرمانشاه گفت: منطقه آزاد قصرشیرین رونق اقتصادی و تولید را در استان به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد صنعتی و تجاری قصرشیرین و با حضور حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: تمام تلاش و همت مدیریت ارشد استان کرمانشاه برای شناسایی و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان است کرمانشاه است تا بتوانیم مردم را بیش از گذشته از این مزایا بهره‌مند کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از فرصت‌های بی‌نظیر استان کرمانشاه برخورداری از مرز مشترک با کشور عراق است که علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی، مردم استان ‌کرمانشاه در رویداد اربعین نیز میزبان زائران امام حسین(ع) هستند که درستاوردهای خاص خود را دارد و اکنون منطقه آزاد قصرشیرین می‌تواند موجب گشایش و فرصت جدید اقتصادی برای استان کرمانشاه شود.

صحرایی بیان کرد: با وجود آنکه باید از کارهای شتاب‌زده و یا دیر هنگام پرهیز شود اما باید در نهایت جدیت امور مربوط به منطقه آزاد قصرشیرین را پیگیری کنیم تا بتوانیم از آن برای اشتغال و تولید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم است و باید تلاش‌ها را برای تحقق این مهم مضاعف کنیم و از خدماتی که تاکنون توسط مسئولان برای منطقه آزاد صنعتی و تجاری قصرشیرین صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: طی روزهای گذشته دیداری با اساتید حوزه اقتصاد در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد که بنا داریم از نظرات مدیران اجرایی، اساتید دانشگاه‌ و کارشناسان برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: آقای محمودیان مدیرعامل جدید منطقه آزاد صنعتی و تجاری قصرشیرین از نیروهای توانمند استان کرمانشاه است که باید از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی استان بیشتر از گذشته استفاده کنیم و از تلاش‌های آقای نادری نیز تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: منطقه آزاد صنعتی و تجاری قصرشیرین فرصت مهمی برای توسعه بیشتر استان کرمانشاه است که باید از ظرفیت‌های ترکیبی این منطقه نیز استفاده کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از