حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
مکتب شهادت، الهام‌بخش نسل‌های آینده است
مدیر کمیته ورزشی کنگره ملی شهدا شهرستان دالاهو:

مکتب شهادت، الهام‌بخش نسل‌های آینده است

مدیر کمیته ورزشی کنگره ملی شهدا سپاه شهرستان دالاهو گفت: شهادت مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات و خلل‌ناپذیرترین واکنش‌های نسل‌های بهم پیچیده تاریخ را داراست.

بهزاد امینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهادت خون دوباره‌ای است که به کالبد نیمه‌جان جامعه وارد می‌شود خون این عنصر خلیفه‌الهی در نظام اسلامی به‌عنوان گویاترین و مؤثرترین عامل تبلیغ صدق و صفای حق و حقیقت آگاهی و سازندگی خواهد بود.

وی شهادت را از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم معارف اسلامی دانست و گفت: شهادت اوج کمال انسان است آن‌گاه که انسان تمام هستی خود را یک‌جا نثار معبود می‌کند و قطره وجودش به دریای بی‌کران هستی مطلق می‌پیوندد.

امینی در ادامه تصریح کرد: شهادت از مهم‌ترین موضوعات دینی و سیاسی در انقلاب اسلامی ایران و جایگاه شهید و شهادت در تاریخ اسلام از ارزش خاصی برخوردار است‌.

مدیر کمیته ورزشی کنگره شهدای شهرستان دالاهو در ادامه به تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدا پرداخت و بیان کرد: این کمیته مسئولیت اجرای مسابقات ورزشی، جشنواره فرهنگی - ورزشی، قرائت فرازهایی از وصایای شهدا قبل از مسابقات و حضور ورزشکاران در گلزار شهدای شهر را بر عهده دارد.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین وظایف ما رسیدگی به امور معنوی، فرهنگی، هنری و ورزشی عزیزان شاهد است و در کنار ارائه خدمات مادی برای خانواده‌های شهدا ارائه خدمات ورزشی نیز ضروری است.

امینی در پایان گفت: شهادت هدیه‌ای از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی است که لایق هستند و همچنین شهادت فخر اولیای الهی است.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از