حالت تاریک

می‌میریم سازش نمی‌پذیریم

می‌میریم سازش نمی‌پذیریم

در بخشی از وصیت‌نامه شهید حجت‌اله احمدی چنین آمده؛ ما یاران راستین امام امت با گلوله‌های اسلام که همان قطره‌قطره خونی است که از ملت مظلوم ایران بر زمین می‌ریزد می‌گوییم: می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، شهید حجت‌اله احمدی فرزند علی‌آقا متولد ۱۵ خرداد ۱۳۳۶ در سنقر است که در ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است؛ سلام به روان پاک شهیدان که با خون خود درخت تناور اسلام و انقلاب را سرسبز و خرم ساختند. سلام گرم و بی‌پایان به رزمندگان اسلام که چنان سیلی به تمام جهان‌خواران زده‌اند که گوشه‌نشینشان کرده‌اند و چنان آن‌ها را کوبیدند تا ابد نتوانند از جا برخیزند.

 ما یاران راستین امام امت با گلوله‌های اسلام که همان قطره‌قطره خونی است که از ملت مظلوم ایران بر زمین می‌ریزد می‌گوییم: می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم و برای انتقام خون این شهیدان سیل مردم حزب‌الله به جبهه‌ها بیشتر خواهد شد.

برادرم ما را فراری از مرگ نیست و با مردن نیز فراری از حکم خدا نیست، خوشا به حال آن‌ها که زندگی‌شان برای خداست و مرگشان در راه خداست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از