حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
نشر پیام شهدا هدف اصلی کنگره شهداست
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

نشر پیام شهدا هدف اصلی کنگره شهداست

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: نشر پیام شهدا و تلاش در راستای ترویج روحیه جهاد شهدا از اهداف اصلی این کنگره است.

مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به تدوین برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: مبنای فعالیت کنگره شهدا منویات رهبر معظم انقلاب است که بر اساس آن‌ها برنامه‌های خود را مشخص و ضمن اجرای این برنامه‌ها نسبت به ارسال به کنگره استان اقدام خواهد شد.

 

وی افزود: نشر پیام شهدا و تلاش در راستای ترویج روحیه جهاد شهدا از اهداف اصلی این کنگره است که در این راستا برنامه و مراسم‌های متعددی در سطح شهرستان برگزار شده است.

 

دوستی گفت: تبیین ماهیت دوران هشت سال دفاع مقدس، توجه به نقش رزمندگان و شهدا در آن ایام و بسترسازی برای زنده ماندن نام و یاد شهدا با برگزاری یادواره‌ها از دیگر اهداف این کنگره است.

 

وی با بیان اینکه برای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ۹ کمیته تعریف شده، گفت: فضاسازی، فرهنگی، امنیت، فضای مجازی، یادواره‌ها، امور بانوان، صدا و سیما و روابط عمومی، بازرسی و بسیج اقشار از کمیته‌های ۹ گانه کنگره ملی شهدا در شهرستان پاوه هستند.

 

 دوستی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که نام و یاد شهدا باید زنده بماند و در عین حال پیام شهدا باید به نسل امروز انتقال داده شود که در این راستا و برای این کنگره تاکنون یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا در سطح شهرستان پاوه برگزار شده است.

 

وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای استان در هفته آتی به معنای پایان کار جهاد نیست بلکه همچون گذشته ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری برگزار می‌شود.

 

 دوستی گفت: همه ادارات و سازمان‌های شهرستان موظف هستند که برای ترویج فرهنگ ایثار در این کنگره شرکت کنند و برای هر کدام از کمیته‌ها وظایف جداگانه‌ای تعریف شده است.

 

وی عنوان کرد: شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید، ٨۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است، این شهرستان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از