حالت تاریک

نشست مجمع عالی بسیجیان سنقروکلیایی برگزار شد

نشست مجمع عالی بسیجیان سنقروکلیایی برگزار شد

نشست مجمع عالی بسیجیان شهرستان سنقروکلیایی با حضور جمعی از مسئولان ذی‌ربط در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با حضور امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی، فرماندار و رئیس مجمع بسیجیان شهرستان، فرماندهی و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه و برخی از مدیران شهرستان و بسیجیان در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

مجامع بسیجیان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تدابیر امامین انقلاب و بر اساس بیانیه‌ گام دوم انقلاب در راستای حل مسائل و مشکلات کشور در سطح شهرستان، استان و ملی با عضویت نخبگان که متشکل از صاحب‌نظران و‌اندیشه‌ورزان است، سازماندهی شده است.

 

این مجامع زیر مجموعه مجمع عالی بسیجیان با هدف جهاد برای تحقق تدابیر و فرامین امامین انقلاب و سیاست‌های کلی نظام و کمک به دولت در حل مشکلات و مسائل موجود است.

 

مجمع بسیجیان متشکل از شش کارگروه موضوعی و تخصصی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهرستان، استان و حتی ملی که اولین قدم مسائل و مشکلات شهرستانی و به مراتب استانی و ملی است و به تناسب ظرفیت‌ها به ارائه راهکار‌های حل این مسائل می‌پردازند.

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی در این نشست، اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، دشمنان برای هرروز این سال‌ها برنامه داشته و هرچند که ما در بحث اقتصاد و اشتغال کمبود‌ها و نواقصی داشتیم، ولی مردم عزیز کشور پای این انقلاب و پایبند ولایت و رهبری بودند.

 

وی با بیان اینکه هدف بسیج صیانت و حفاظت از انقلاب در تمام حوزه‌ها و عرصه‌های مورد نیاز است، افزود: تشکیل بسیج به قبل از دوران دفاع مقدس برمی‌گردد که تشکل منسجم لازم بود تا تحکیم انقلاب و صدور آن به دیگر کشور‌ها انجام شود.

 

سرهنگ یاری تأکید کرد: با توجه به گستردگی و تخصصی بودن بسیج و پیشرفت‌هایی که انجام شده، مسئولان بسیج خود را موظف می‌دانند تا مطالعات و حاصل تحقیقات خود را در اختیار تصمیم‌گیران نظام قرار دهند، در واقع تصمیم‌سازی وظیفه مجمع عالی بسیج است.

نشست مجمع عالی بسیجیان سنقروکلیایی برگزار شد
نشست مجمع عالی بسیجیان سنقروکلیایی برگزار شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از