حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

انتقام سختی از عاملان حادثه راسک گرفته می‌شود

انتقام سختی از عاملان حادثه راسک گرفته می‌شود

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: نظام انتقام سختی از عاملان حمله تروریستی راسک خواهد گرفت که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، با محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهر راسک، اظهار داشت: شهادت در ایران اسلامی یک فرهنگ است و رشد و پیشرفت کشور مرهون خون پاک شهدا است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است و در پرتو این اقتدار امروز امنیت و صلح در کشور برقرار است و مردم ایران قدردان تلاش و کوشش همه قوای نظامی و انتظامی هستند.

وی با اشاره اینکه برای امنیت مرزهای کشور شهدای زیادی تقدیم شده است، تصریح کرد: مرزداران فداکار ایران اسلامی در نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح برای آسایش و آرمش ملت ایران خون زیادی تقدیم کرده‌اند.

بابلی افزود: نیروی انتظامی هم در عرصه مبارزه با مواد مخدر و هم امنیت کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده است و همچنان شجاعانه و عاشقانه در این راه آماده خدمت به میهن اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان این نظام و انقلاب با توطئه‌های گوناگون در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را از مسیر رو به رشد خود متوقف کنند و در این راستا تقویت نیروهای تجزیه‌طلب یکی از برنامه‌های آن‌ها است، اما با بیداری نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای امنیتی این خواب دشمنان هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از