حالت تاریک
امام جمعه موقت کنگاور تأکید کرد:

نقش مهم خواص جامعه در تبیین دستاوردهای نظام

نقش مهم خواص جامعه در تبیین دستاوردهای نظام

امام جمعه موقت کنگاور گفت: اساتید، دانشگاهیان و کسانی که اطلاعاتی در زمینه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در بعد از انقلاب دارند باید به میدان بیایند و در جبهه جهاد تبیین و روشنگری تلاش کنند.

حجتالاسلام والمسلمین سعید سنائی‌مهر در گفتگو با خبرنگار سیاسی اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: دلیل اینکه عده‌ای از مردم و حتی نخبگان با وجود دستاوردها و تلاشهای غیرقابل انکار از سوی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، از وضعیت موجود اظهار نارضایتی می‌کنند عدم انعکاس به موقع دستاوردهای انقلاب و عدم ارائه آمار دقیق به مردم است.

 

وی افزود: قبل از انقلاب وضعیت خدمت‌رسانی به شهرها و روستاها بسیار ضعیف بود و بسیاری از مناطق کشور از خدماتی مثل آب وبرق هم محروم بودند.

 

امام جمعه موقت کنگاور ادامه داد: فعالیت گسترده تبلیغاتی مخالفان داخلی و خارجی نظام در سیاهنمایی وضع موجود و بزرگنمایی مشکلات از دیگر دلایل نارضایتی در بین اقشاری از مردم است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سنایی‌مهر با تاکید بر اینکه در این شرایط حساس، نقش خواص جامعه در روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی معلوم می‌شود، اذعان داشت: اساتید، دانشگاهیان و کسانی که اطلاعاتی در زمینه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در بعد از انقلاب دارند باید به میدان بیایند و در جبهه جهاد تبیین و روشنگری تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرستان کنگاور انتخابات را انتخاب سرنوشت نامید و تصریح کرد: شرکت در انتخابات یعنی؛ مشارکت در تعیین سرنوشت یک ملت چنانکه عدم حضور در انتخابات به معنی بی‌ تفاوت‌ شدن در باره سرنوشت جامعه و واگذاری آن به دست دیگران است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سنایی‌مهر تأکید کرد: هرکس سرنوشت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ملت، برایش مهم است وظیفه دارد در انتخابات شرکت کند.

 

وی خاطر نشان کرد: به حکم عقل، شرکت در انتخابات شرکت در حق تعیین سرنوشت خود و جامعه است تجربه نشان داده است که اداره امور کشور به دست اشخاص و گروه‌های سیاسی مختلف، نتایجی کاملا متفاوت در پی داشته است.

 

امام جمعه موقت کنگاور با بیان اینکه حضور یک نماینده قوی و کارآمد، نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی حوزه انتخاباتی‌اش دارد اذعان داشت :بنابراین و با توجه به وجود گرایش‌های مختلف سیاسی در میان کاندیداها، عذری برای عدم شرکت در انتخابات کسی باقی نمی‌ماند.

 

وی افزود: انتخاب آگاهانه و مشارکت فعال و هوشمندانه در انتخابات، موجب پیروزی کانديدای مطلوب و مورد نظر و عدم مشارکت و یا مشارکت منفعل، موجب پیروزی رقیب خواهد شد.

 

حجتالاسلام و المسلمین سنایی‌مهر خاطر نشان کرد: یکی از مؤلفه‌های اقتدار سیاسی هر ملتی، درصد بالای مشارکت و حضور گسترده آنان در انتخابات است، به همین جهت دشمنان کینه‌توز ملت ایران که بیش از چهار دهه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، ترکیبی از جنگ‌ها را به کار گرفتند، قبل از هر انتخابات؛ تلاش رسانه‌ای فراوانی می‌کنند تا از طریق ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، آنان را از حضور در انتخابات منصرف کنند.

 

وی ادامه داد : آنچه که در مسأله انتخابات شایسته است مورد توجه قرار گیرد این است که ببینیم با حضور و یا عدم حضور در پای صندوق رأی، چه کسانی خوشحال و چه کسانی ناراحت می‌شوند.

 

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور اذعان داشت : حضور در انتخابات موجب خرسندی سیدالشهدای مقاوت شهید سلیمانی است که وصیت کرد امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

 

حاکمیت ولایت فقیه در جامعه ادامه حاکمیت پیامبر است

حاکمیت ولایت فقیه در جامعه، ادامه حاکمیت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است و از آنجا که فقهای شیعه، نائبان و سفیران عام امام زمان(عج) در عصر غیبت هستند؛ لذا حکم و فتوای آنان، موجب تکلیف شرعی بر ذمه همه مکلفین می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به توصیه مراجع معظم تقلید و در رأس آنان، تأکید رهبر معظم انقلاب بر شرکت در انتخابات؛ حضور در پای صندوق رأی، یک وظیفه ملی و شرعی است.

 

امام‌جمعه موقت کنگاور در پایان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد که با حضور فعال و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، رضایت امام زمان (عج) و یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب فراهم کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از