حالت تاریک
امامان جمعه استان کرمانشاه مطرح کردند؛

حمایت از اقدام سپاه در حمله به صهیونیست‌ها

حمایت از اقدام سپاه در حمله به صهیونیست‌ها

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت کردند.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح، اعلام کردند که عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش بود.

 رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حرکت‌های گستاخانه‌ای انجام داد و چندین عملیات پهپادی را علیه ما و دانشمندانمان در سال‌های گذشته انجام داد اما ما سعی کردیم از طریق قانون آنها را مجازات کنیم که البته مجامع بین‌المللی تحت نفوذ آمریکا و استکبار جهانی هیچ تاثیری نداشتند و عکس‌العملی نشان ندادند. 

وی خاطرنشان کرد: اخیرا هم کنسولگری ایران در دمشق را با موشک هدف قرار دادند لذا جمهوری اسلامی تصمیم گرفت بر اساس منشوری که در سازمان ملل وجود دارد از خودش دفاع کند بر همین اساس رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و ما قطعا آن را تنبیه می‌کنیم.

دفاع مشروع ایران توان نظامی آن را ثابت کرد 

ماموستا ملا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود، اظهار داشت: این اقدام به‌جا و شایسته ایران موجب ارتقای روحیه و انسجام ملی شده و قدرت و صلابت ایران را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

وی افزود: دفاع مشروع ایران نشان داد این کشور می‌تواند با توان نظامی خود هر متخاصمی از جمله رژیم صهیونیستی را که قصد عبور از خطوط قرمز و تهدید امنیت کشور دارد جای خود بنشاند و از کرده خود پشیمان کند.

عملیات وعده صادق بی‌نظیرترین عملیات‌ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود

حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: عملیات وعده صادق با رمز محمد رسول‌الله یکی از بی‌نظیرترین عملیات‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بوده است

امام جمعه موقت قصرشیرین افزود: نیروهای جمهوری اسلامی در لباس سپاه، ارتش و دستگاه‌های نظامی یک‌صدا آمدند و از کسی که مدام دنبال بهانه‌گیری از این یکی و آن یکی است به نحو احسنت انتقام گرفت که البته به لطف خدا هنوز بعد از چند روز به خودشان نیامده‌اند.

پرچم فتح رژیم صهیونیستی بر دوش ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌رضا اکبری نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی، خاطرنشان کرد: این اقتدار، عظمت، شجاعت، تدبیر و تیزهوشی، تنها از راه تقوا بدست آمده است.

وی افزود: این افراد علاوه بر اینکه یک شخصیت نظامی بودند انسان‌هایی خودساخته بودند که نام آنها و راهشان افتخارآفرین است که البته این شاخصه‌ها در سایه تقوا حاصل شده است.

 اکبری عنوان کرد: دشمن  که جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را ندارد، در سوریه کنسولگری ما را هدف قرار داد و چند نفر از سرداران عزیز  مستشار را در سوریه  به شهادت رساند.

امام جمعه سنقروکلیایی به نقل از مقام معظم رهبری که فرمودند: اسرائیل؛ این بازوهای ستم را توسط قدرت‌های الهی که مقتدای آنها امیرالمومنین است در قلعه خیبر با یک تکان از جا درآورد.

وی گفت: ما پایگاه عین‌الاسد را با خاک یکسان کردیم خود ترامپ قمارباز گفت ما ۵۲ نقطه را می‌زنیم اما نتوانستند دست از پا خطا کنند که این  اقتدار ذوالفقار امیرالمومنین است.

وی با بیان اینکه پرچم فتح رژیم صهیونیستی بر دوش ایران اسلامی خواهد بود و هیچ‌کسی در این جایگاه قرار ندارد، بیان کرد: ما با هرکسی با منطق خودش  و بر اساس عدالت و دستور دین  برخورد می‌کنیم.

جمهوری اسلامی برای پاسخ به صهیونیست‌ها درنگ نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در بد مخمصه‌ای گرفتار شده و اگر بخواهد دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی بدون هيچ درنگی در پاسخ دادن معطل نمی‌کند چه اینکه دیپلماسی نشان داده ‌که زمانی حرف شما را در میدان دیپلماسی قبول دارند که در میدان نبرد حرفی برای گفتن داشته باشید.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: هیچ کشوری را در دنیا نمی‌بینید مانند ایران استقلال کامل خود را داشته باشد و زمین و دریا و هوا در ید قدرتش باشد، اینجا است که مسئولان فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاهیان باید جهاد تبیین را به معنای واقعی انجام دهند.

ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات اخیر این رژیم جنایتکار با موفقیت انجام گرفت.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: آنچه که در این عملیات بسیار حائز اهمیت بود ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی کشور است که با وجود اینکه کشورهای غربی و آمریکا به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و برخی از کشورهای منطقه آسمان خود را در اختیار آنها گذاشتند اما باز هم موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی رسید.

وی گفت: مجله آمریکایی دیروز تصویر رهبر انقلاب را چاپ کرده و از معظم‌له به‌ عنوان قدرتمندترین مرد دنیا نام برد چه اینکه رهبر انقلاب تهدید کردند و ایران به رژیم صهیونیستی بدون اینکه به بیمارستانی حمله کند یا مدرسه‌ای را خراب کند یا به کشتار مردم بپردازد، حمله کرد. 

اقدام به موقع سپاه در زدن سیلی به گوش رژیم صهیونیستی 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو، از اقدام به موقع سپاه پر توانمان در زدن سیلی به گوش رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: برگزاری عملیات بزرگ وعده صادق، گفته مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه دوران بزن در رو تمام شده ثابت کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان دالاهو بیان کرد:  سپاه قهرمان این حمله منظم و با شکوه را انجام داد درحالی‌که تاکنون در هیچ جای دنیا چنین کاری انجام نشده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از