حالت تاریک
در سومین روز از دهه‌ فجر؛

نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان سرپلذهابی افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش‌آموزان سرپلذهابی افتتاح شد

در سومین روز از دهه‌ف جر نمایشگاه آثار علمی دانش‌آموزان عضو کانون پرورش‌ فکری‌ کودکان‌و نوجوانان شهرستان سرپل‌ذهاب در محل کانون شهید باهنر این شهرستان افتتاح شد.

مریم شاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نمایشگاه انقلاب از آثار و توانمندی‌های دانش‌آموزان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان است که با همکاری آموزش و پرورش گردآوری شده است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهاب افزود: این نمایشگاه فرزندان خلاق شامل پوستر دستاوردهای انقلاب و مسابقه نشریه دیواری و آثار علمی با استفاده از مواد دورریختنی است.

شاه‌محمدی بیان داشت: این نمایشگاه که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهاب افتتاح شده است و تا پایان دهه مبارک فجر در معرض دید عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان خواهد بود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارتقاء شناخت دانش‌آموزان نسبت به رویدادهای انقلاب، بصیرت افزایی، انگیزه‌بخشی، تقویت وحدت و همدلی در بین دانش‌آموزان، آشنایی نسل کودکان و نوجوانان با انقلاب و دستاوردهای آن، جهاد تبیین و پرورش خلاقیت ذهنی در آثار فرهنگی‌ و هنری عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از