حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

برپایی نمایشگاه فرهنگی عکس و پوستر در سرپل‌ذهاب

برپایی نمایشگاه فرهنگی عکس و پوستر در سرپل‌ذهاب

نمایشگاه فرهنگی در قالب عکس و پوستر در گرامیداشت هفته بسیج در حرم احمد ابن اسحاق(ره) با حضور امام‌جمعه موقت، فرمانده سپاه و فرمانده حوزه امام رضا(ع) و جمعی از بسیجیان شهرستان سرپل ذهاب گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطر شهدای والامقام، اظهار داشت: در این نمایشگاه عکس و پوستر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بخصوص به تصویر کشیدن ظلم و استکبار رژیم صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترویج و تقویت فرهنگ بسیجی در بین نسل جوان، نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا، تجدید میثاق با شهدا، حمایت از کودکان وزنان مظلوم غزه و محکومیت حمله جنایتکارانِ اسرائیل غاصب عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: عزت و اقتدار، امنیت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی و استقامت رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در پایان اشاره کرد: امروزه ضروری است یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه‌داشته شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از