حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

رئیس‌جمهوری با ويژگی‌های شهید رئیسی انتخاب شود

رئیس‌جمهوری با ويژگی‌های شهید رئیسی انتخاب شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره خدمات دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی، گفت: رئیس‌جمهوری با ويژگی‌های شهید رئیسی انتخاب شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای رفع محرومیت در کشور تا جایی که ممکن بود کارکنان دولت را بسیج می‌کرد که در این مسیر گام بردارد و در محرومیت‌زدایی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: در قرآن چندین بار صحبت از معامله‌ می‌شود، گاهی این معامله سودبخش و گاهی ضرربخش است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره صف گفت: خداوند می‌فرماید: ای کسانی که ایمان آورده‌اید می‌خواهم شما را به تجارتی سودمند دعوت کنم که از عذاب دردناک نجات دهد که در گام اول باید به خدا و پیامبرش ایمان آورید. 

غفوری تصریح کرد: اساس زندگی هر فردی که شخصیت او را می‌سازد ایمان به خدا، کتب آسمانی، معاد و اعتقاد به اهل بیت(ع) است این عقاید نجات‌بخش یعنی بالاترین حد ممکنی است که یک انسان به آن می‌رسد.

وی اذعان داشت: هر چیزی در دنیا اعم از تحصیلات، شغل، حرفه، پُست و مقام‌ها دارای حد و سقفی است اما سقف انسانیت، ایمان و تقوا «شهادت» است که بالاتر از آن نیست.

غفوری خاطرنشان کرد: این شهدای خدمت تا وقتی زنده بودند تلاششان برای مردم بود، رضایت خدا را در رضایت مردم می‌دانستند.

وی خطاب به مسئولان شهرداری گفت: شما هم خادم مردم هستید و همان‌طور که شهدای خدمت از جمله رئیس‌جمهور محبوب و خستگی‌ناپذیر شب و روز نمی‌شناخت شما هم باید همین‌گونه خدمتگزار مردم باشید.

وی گفت: حضور مردم قدرشناس و بصیر ما در مراسم تشییع و سوگواری رئیس‌‌جمهور بی‌نظیر بود که در هیچ کجای عالم مشاهده نشده که مردم این‌چنین ارادت خودشان را به رئیس جمهوری یک کشور نشان دهند.

غفوری اظهار امیدواری کرد که مردم با بصیرت در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و رئیس‌جمهوری انتخاب خواهند کرد که ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را داشته باشد و خادم، توانمند و متعهد باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از