حالت تاریک
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

هدف اصلی سناریوسازی‌ها جداکردن حاکمیت از مردم است

هدف اصلی سناریوسازی‌ها جداکردن حاکمیت از مردم است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی از سناریوسازی‌های دشمنان جدا کردن حاکمیت از بدنه مردم است.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره سناریوسازی دروغین رسانه‌های معاند، اظهار داشت: ملت ما درگیر جنگ ترکیبی و تمام‌عیار با دشمن است.

 

وی با بیان اینکه دشمن از تمام امکانات و فرصت‌های پیش‌آمده برای پیگیری اهداف خود استفاده می‌کند، افزود: بخشی از این دشمنی را در بدبین‌کردن و دست گذاشتن بر روی نقاطی که مردم بر آن حساس هستند، می‌بینیم.

 

قادری گفت: هدف اصلی از این سناریوسازی‌ها نیز جدا کردن حاکمیت از بدنه مردم است طوری‌که در سال‌های اخیر نیز شاهد تلاش دشمن در موج‌سواری بر روی ضعف‌ها و سوء‌استفاده از مشکلات داخلی بوده‌ایم.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن که در عرصه‌های نظامی و ایجاد فاصله قومیتی بین مردم ناکام مانده، این بار سعی دارد مشکلات اقتصادی و اجتماعی را برای رسیدن به اهداف خود دستاویز قرار دهد.

 

قادری ادامه داد: به‌دنبال این شکست، دشمنان نسبت به کوچک‌ترین اتفاق یا شایعه‌ای که در جامعه رخ می‌دهد واکنش نشان می‌دهند و با جوسازی آن را برای مخاطب بسیار پررنگ می‌کنند و متأسفانه با سم‌پراکنی تأثیری اولیه  در بین افراد ناآگاه می‌گذارند.

 

وی افزود: دشمن جنگ ترکیبی را در خیابان و رسانه دنبال می‌کند و از همین طریق نیز به‌دنبال بر هم زدن امنیت و آرامش کشور با کارهای بی‌هدف و کور است.

 

قادری خاطرنشان کرد: دشمن با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای کوچک‌ترین روزنه‌ها، مشکلات و نقطه‌ضعف‌ها را دستاویز قرار می‌دهد و با جوسازی به بزرگ‌نمایی، سیاه‌نمایی، تخریب چهره مسئولان و ایجاد فاصله میان آنها و مردم می‌پردازد.

 

وی افزود: راه حل برون‌رفت از شرایط کنونی کشور ایجاد فضای گفتمان، آگاه‌سازی و بصیرت است تا به این طریق راه برای جولان دشمنان با شایعه‌پراکنی و جنگ رسانه‌ای مسدود شود.

 

قادری ابراز امیداواری کرد که با تأسی از روشنگری‌های مقام معظم رهبری این دیدبان حکیم و پاسدار فهیم جامعه، با آشنایی بهتر مردم به‌خصوص جوانان با چگونگی ابعاد، زوایا، اصول، ابزار، اهداف، دانش و دامنه جنگ ترکیبی معاندان نقاب از چهره کریه دشمنان این مرز و بوم پرگهر بزداییم.

هدف اصلی سناریوسازی‌ها جداکردن حاکمیت از مردم است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از