حالت تاریک
یادداشت؛

هرسین دیار فراموش‌شده

هرسین دیار فراموش‌شده

سید نصرت‌الله رحمتی‌موسوی در یادداشتی به انتقاد از مسئولان ارشد استان کرمانشاه به دلیل فراموشی شهرستان هرسین پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از تاریخ و قدمت و فرهنگ و توانایی‌های هرسین نمی‌گویم؛ از نبود طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی، رفاهی، بهداشتی و… در هرسین نمی‌گویم بلکه قصد دارم به زبان ساده از ابتدایی‌ترین چیزها در هرسین بگویم. 

شهر هرسین در آغاز سال ۱۴۰۳ از نظرکیفیت نان، آلودگی و گل‌آلود بودن آب، خدمات شهری، سد معبر، آسفالت، نظافت، ساخت و سازهای غیرمجاز و… در بدترین حالت به سر می‌برد. 

مردم یا خسته‌اند یا بی‌توجه و مطالبه‌گری در اینجا معنایی ندارد، باز خدا پدر امام جمعه محترم را بیامرزد حداقل این مسائل را در نماز جمعه هفته گذشته تحت عنوان گله‌مندی‌های مردم بر زبان آورد. 

به نظر شما هرسین شهر نفرین شده است که مسئولان بومی هم نمی‌توانند کاری برایش بکنند یا شهری فراموش شده است؟ 
وضعیت همگانی این شهر نسبت به سال‌های گذشته نه پیشرفت داشته نه پس‌رفت، کاش هرسین مثل ۱۰ سال پیش بود، پیشرفت نمی‌خواهیم کاش پس‌رفت داشت! 

آقای استاندار کجایی؟ مگر هرسین هم زیر مجموعه کاری شما نیست؟ آقای استاندار نتیجه وعده‌هایی را که در سفر به شهرستان دادی چه شد؟ آقای استاندار نظارت بازرسان شما بر عملکرد مدیران شهری در شهرستان‌های استان وجود دارد یا نه؟ اگر وجود دارد چرا وضعیت هرسین این‌گونه است؟ چرا مرکز را گرفتید و شهرستان‌ها را رها کردید؟! زیبایی استان به شهرستان‌های آن است، شهرستان‌ها را دریابید. 

آقای احمدی نماینده محترم، با توجه به ارادت دیرینه مردم هرسین به شما و با توجه به توانایی که در وجود شما است، شما را به خدا قسم می‌دهیم به داد مردم مظلوم هرسین برسید؛ به خدا این وضعیت حق این مردم نیست. 

   سید نصرت‌الله رحمتی‌موسوی؛ فعال سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از