حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
هزینه آزادی امروز ملت، تقدیم شهدا بود
فرمانده سپاه ناحیه صحنه:

هزینه آزادی امروز ملت، تقدیم شهدا بود

فرمانده سپاه ناحیه صحنه گفت: حریت و آزادی هزینه‌اش همین شهدایی است که می‌بینیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محسن دارابی عصر امروز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای خانگی شهرستان صحنه، با بیان اینکه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا وظیفه تک‌تک آحاد ملت کشورمان است، اظهار داشت: امنیت وآسایش و راحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا کردند، تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: در سال ۵۷ که انقلاب اسلامی شکل گرفت، یک حرف و راه جدید در دنیا بود، در طول تاریخ همیشه حکومت‌هایی بودند که ظلم کردند و ظالم بودند، طبق فرمایشات رهبری که امروز در دیدار با پیشکسوتان فرمودند: دنیا یا کشورهای سلطه‌پذیر بودند، یا کشورهای سلطه‌گر اما وقتی انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرد بدون تکیه به شرق و غرب یک روش جدید به دنیا ارائه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صحنه بیان داشت: حریت و آزادی هزینه‌اش همین شهدایی است که می‌بینیم، این آزادی و استقلال را به راحتی به دست نیاورده‌ایم،  دشمنی، عناد و کفر تا ابد علیه این نظام اسلامی وجود دارد، زیرا این نظام شعارش عدالت و فراگیر کردن انقلاب در سراسر دنیا است.

 دارابی تاکید کرد: ۴۹ کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس از حزب بعث عراق حمایت می‌کردند و از لحاظ تسلیحات نظامی، اطلاعاتی و حتی نیروی نظامی به کمک صدام آمده بودند.

وی در پایان بیان داشت: در زمان جنگ، شهدا کار عظیم و بزرگی را در دنیا انجام دادند، همان‌ گونه که شهدا با خون سرخشان این نظام را بیمه کرده‌اند ما نیز باید با عمل به وظایفمان ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از