حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
هیئات مذهبی جهاد تبیین را جدی بگیرند
مهدی رسولی:

هیئات مذهبی جهاد تبیین را جدی بگیرند

مهدی رسولی مداح انقلابی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد افکار عمومی را از ادامه راه انقلاب اسلامی ناامید کند، گفت: هیئات مذهبی جهاد تبیین را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مهدی رسولی عصر امروز دوشنبه در نشست یالثارات با حضور مداحان استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز محور مقاومت با تمام توان در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و بر اساس منویات مقام معظم رهبری این مسیر متوقف نخواهد شد.

این مداح انقلابی گفت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرماندهان جبهه مقاومت علاوه بر اینکه مسیر مبارزه با کفر را متوقف نمی‌کند بلکه سبب رویش‌هایی در این مسیر خواهد شد.

رسولی با بیان اینکه هیأت محل جهاد تبیین است، تصریح کرد: مداحان همواره در خط مقدم روشن‌گری و آگاهی‌بخشی به جامعه قرار دارند و مقام معظم رهبری در بسیاری از دیدارها بر جهاد تبیین تأکید کردند.

وی ادامه داد: هیئات و مداحان به‌دلیل ارتباط مستقیم با مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان می‌توانند اثرگذاری بسیاری داشته باشند و زمينه جهاد تبیین را فراهم کنند.

این مداح بیان کرد: یکی دیگر تأثیرگذاری مداحان و هیئات مذهبی مردمی‌سازی امور است و می‌تواند گفتمان‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کند.

وی تأکید کرد: مداحان باید بتوانند با استفاده از هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی مفاهیم ارزشمند را برای مردم بازگو کنند زیرا دشمن سعی دارد با استفاده از فضای مجازی و انتشار اخبار ناامیدکننده مردم را از مسیر مقاومت و ایستادگی مأیوس کند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از