حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

هیبت مجازی جهان استکبار در دنیا فرو ریخته‌است

هیبت مجازی جهان استکبار در دنیا فرو ریخته‌است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته و به حمد خدا جمهوری اسلامی ایران توانسته همه راهبردهای دشمنان را در دنیا ناکام بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امیدزاده که در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درود و سلام خدا بر مجاهد و شهید بزرگ حاج صادق امیدزاده شهیدی که به مصداق آیه شریفه من‌المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله بر عهد و پیمان خدای متعال پای‌بند بود تا مورد رحمت الهی قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهیدان برای ما عزت‌آفرین هستند، افزود: اگر تاریخ را نگاه کنید هیچ‌گاه اسلام و مسیر راه خدا پیش نرفته مگر با شمشیر مجاهدان راه خدا یا قول و عمل عالمان.

وی گفت: این مسیر دین خدا مبارزه با باطلان و شیاطین دنیا است اما به حمد خدا نیروهای سربلند قدس سپاه پاسداران در سراسر اقصی نقاط جهان حضور دارند و به فرموده امام راحل اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد.

سردار ریحانی ادامه داد: دشمنان و شیاطین قصد داشتند عراق را تفکیک کنند و برای این هدف هزاران میلیارد دلار خرج کردند اما به حمد خدا با پشتیانی این مجاهدان مدافع حرم امروز عراق تبدیل به یک الگوی کشور اسلامی شده و امروز عراق به‌دست مجاهدان راه خدا افتاده است.

وی تصریح کرد: دشمنان درصدد بودند که سوریه را هم تفکیک کنند و پایگاه‌های اسلام ناب را در نظام جمهوری اسلامی ایران از بین ببرند اما به پشتیبانی فرزندان این کشور و مجاهدان راه خدا و نیروهای عزیز قدس موفق نشدند.

سردار ریحانی با بیان اینکه قصد تفکیک یمن هم داشتند، بیان کرد: امروز یمن افتخارش این است که در مقابل آمریکا قرار گرفته است و چند روز قبل که بسیاری از پایگاه‌های یمن مورد حمله قرار گرفت آنها نیز یک ناو جنگی آمریکا را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته و به حمد خدا جمهوری اسلامی ایران توانسته همه راهبردهای دشمنان را به سرکردگی آمریکا در دنیا یا از بین ببرد یا ناکام بگذارد.

سردار ریحانی ادامه داد: همه این توفیقات به پشتیبانی ملت سربلند ایران بوده که با همه مشکلات تحریم‌ها و چالش‌هایی که وجود داشته به پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز بودند و در همه صحنه‌ها حاضر شدند.

وی با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب که فرمودند خرمشهرهای دیگری در پیش داریم، تصریح کرد: این مسیر، مسیر مبارزه با جهان استکبار و پایگاه‌های شیاطین است اما به حمد خدا ما توانستیم هیمنه جهان استکبار را در هم بشکنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یک زمانی امام راحل ما فرمودند مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و امروز با توجه به حوادث غزه این موضوع در جهان مطرح است و علیه تفکر شیطانی به پا خاسته‌اند که این از نشانه‌های فروپاشی جهان استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: به حسب ظاهر این شهید والامقام از دنیا رفته و در میان ما نیست اما به گفته قرآن شهیدان زنده هستند و بدانید لنگر این نظام شهیدان و خانواده‌های آنها هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از