حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
وعده صادق برای تنبیه دشمن صهیونیستی بود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه:

وعده صادق برای تنبیه دشمن صهیونیستی بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه با بیان اینکه کشورمان در اوج بازدارندگی قرار دارد، گفت: وعده صادق برای تنبیه دشمن صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سعید بهشتی‌راد صبح امروز پنج‌شنبه در یادواره شهدای هنرمند استان کرمانشاه اظهار داشت: هنرمندان کرمانشاهی در دفاع مقدس ۳۲ شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند است و باید یاد شهدا را در جامعه حفظ کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه گفت: امروز شاهد جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستیم به صورتی که این رژیم از هیچ قانون بین‌المللی و اخلاقی تبعیت نمی‌کند.

بهشتی‌راد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با رزمندگان به کار گرفت اما تاکنون موفق نشده و پیروزی نهایی از آن جبهه حق خواهد بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نقش تأثیرگذار و ویژه‌ای در جبهه مقاومت دارد و با تمام توان از رزمندگان مقاومت پشتیبانی می‌کند و به فضل الهی به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان همواره به رعایت اصول اخلاقی و بین‌المللی پایبند هستند اما پس از ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان و فرماندهان جبهه مقاومت حق قانونی خود می‌دانست که نسبت به این رویدادها واکنش نشان دهد.

بهشتی‌راد عنوان کرد: در عملیات‌های وعده صادق با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران توانایی هدف قرار دادن هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را داشت اما برای رعایت اصول انسانی تنها مراکز نظامی مورد هدف قرار گرفت که در عملیات وعده صادق دو تمام مراکزی؛ که در ترور و شهادت فرماندهان مقاومت و دبیرکل حزب‌الله دخیل بودند، مورد هدف قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات‌ وعده صادق دو از تجهیزات پیشرفته‌ای برای هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی استفاده شد، اوج اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان به دشمن نشان داده شد و ثابت کردیم توانایی محو کردن رژیم صهیونیستی را داریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه بیان کرد: پیش از شلیک موشک‌ها توسط سپاه پاسداران سامانه‌های پدافندی دشمن توسط نیروهای مسلح هک شد و همه موشک‌های شلیک شده به اهداف از پیش تعیین شده اثبات کردند.

بهشتی‌راد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با انفجار پیجرها در ترور فرماندهان جبهه مقاومت سعی در القای قدرت خود داشت که با عملیات وعده صادق دو تمام این اقدامات خنثی شد و توانستیم توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را برای دشمن به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران محکم و استوار ایستاده است، گفت: همه اقوام و مذاهب ایران متحد با یکدیگر در برابر دشمنان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند خاک کشورمان مورد هجوم قرار گیرد؛ در دفاع مقدس شهدا از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از