دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-16 16:35 - شماره خبر : 9615 0
امامان جمعه استان کرمانشاه تأکید کردند؛

وفاق ملی مهم‌ترین رکن انسجام داخلی

امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته وفاق ملی را مهم‌ترین رکن انسجام داخلی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته وفاق ملی را مهم‌ترین رکن انسجام داخلی دانستند.

دشمن درصدد از بین بردن وفاق ملی در کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه هرسین، گفت: وفاق ملی در این برهه زمانی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که دشمنان با هزینه‌های بسیار با ایجاد توطئه و برنامه‌های شیطانی خودشان درصدد هستند که این وحدت وفاق همدلی را در کشور ما از بین ببرند. 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: مردم شاهد بودند که در فتنه ۱۴۰۱ دشمنان درصدد تجزیه ایران و ایجاد تشتت و تفرقه و جدایی مردم از نظام و در نهایت هم پاره‌پاره کردن کشور بودند، لذا وفاق ملی یک شعاری است که ضرورت آن و در واقع نیاز امروزه کشور ما به این شعار غیرقابل انکار است اما به خوبی می‌دانیم لازمه تحقق این شعار مصادیقی است که اگر نباشد این شعار هم در حد شعار باقی می‌ماند، اگر این مصادیق به منصه ظهور برسند و محقق شوند می‌توان گفت که شعار وفاق ملی هم عینیت بخشیده شده است. 

تأکید بر وفاق در بین نیروهای انقلابی شهرستان اسلام‌آبادغرب

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن تأکید بر وفاق در بین نیروهای انقلابی شهرستان، تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در تمامی سیاست‌های خود وحدت را در نظر می‌گرفت؛ اسلام وحدت‌آفرین است اما باید توجه کرد که دچار اسلام رحمانی تحریف شده نشویم. 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باعث خودکنترلی و آفرینش وحدت می‌شود و فریضه امر به معروف و نهی از منکر از بهترین امور در این زمینه است.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xXxk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار