حالت تاریک
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پاسخ ایران در صورت تحرک صهیونیست‌ها سنگین‌تر است

پاسخ ایران در صورت تحرک صهیونیست‌ها سنگین‌تر است

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا چنانچه اگر بخواهند دوباره حرکتی انجام دهند حتماً پاسخ بعدی ایران، کوبنده‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پاسخگویی دلاورانه رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران موجب عزت‌بخشی به ایران اسلامی بود و درسیبرای همه متجاوزان شد که بدانند اگر کوچک‌ترین تعرضی به منافع جمهوری اسلامی ایران در هر کجا از دنیا انجام دهند با شدت تمام با آن‌ها برخورد خواهد شد. 

نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پاسخ دندان‌شکن یک نمونه کوچکی از اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که به نمایش گذاشته شد و این عملیات در نوع خودش به عنوان یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر بود. 

رشیدی اذعان کرد: در عملیات شب گذشته شاهد بودیم که گنبد آهنین پوشالی صهیونیستی با تمام تلاشی که داشتند در ایجاد چند لایه پدافندی و با توجه به اینکه برخی از کشورهای منطقه با اعمال خیانتکارانه، آسمان خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند، اما حریف موشک‌ها و پهپادهای ایرانی نشدند. 

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز، روزی است که برای ایران و ایرانیان یک افتخار بزرگ آفریده شده و همه هموطنان عزیز از این اقدام خوشحال هستند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از این اقدام شاهد هستیم آمریکا و کشورهای اروپایی بلافاصله از رژیم غاصب صهیونیستی خواستند که هیچ پاسخی علیه جمهوری اسلامی ایران ندهد و این نکته‌ای است که نشان می‌دهد دچار رعب و ترس شدند. 

رشیدی در پایان تصریح کرد: این اقدام کشورهای اروپایی و آمریکا، در واقع قدرتی الهی است که خداوند به رزمندگان اسلام داده و چنانچه اگر بخواهند دوباره حرکتی انجام دهند حتماً پاسخ بعدی ایران، کوبنده‌تر و سنگین‌تر خواهد بود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از