حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
پدافند هوای ایران دست برتر منطقه
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صحنه عنوان کرد:

پدافند هوای ایران دست برتر منطقه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه صحنه گفت: ایران در وعده صادق  ۱ و ۲ توانمندی و قدرت نظامی و موشکی خود را به نمایش گذاشت و در حمله رژیم صهیونسیتی در بحث پدافندی هم ثابت کرد، ایران دست برتر منطقه را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با مقابله موفق سامانه‌های یکپارچه پدافند هوایی ایران، دلاورمردان ارتش و سپاه با تمام توان توانستند، پرتاب‌گر‌های رژیم غاصب صهیونیستی را هدف‌گیری کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه صحنه، عنوان کرد: موفقیت پدافند هوایی ایران اتفاقی جدید و مهم است و قدرت ما را در منطقه افزایش داد و پیامی را به دشمنان صادر کرد، که حریم هوایی ایران به این راحتی قابل دسترسی و نفوذ نیست و این نشان‌دهنده توانمندی مسئولان و مقامات امنیتی سپاه، ارتش و نیروهای مسلح کشور است.


کریمی در ادامه افزود: در بحث امنیت جامعه از لحاظ روانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، امروز در تقابل با دشمن، مدیون تلاش، رشادت، جان‌فشانی جوانان سلحشور و فداکار پدافند هوایی هستیم و ایران نسبت به گذشته در حوزه قدرت در منطقه و جهان دست برتر را دارد.

وی در پایان اظهار کرد: مردم ما قدردان دلاورمردان در سازمان نیروی هوایی ارتش هستند، که این کار بسیار بزرگ و ارزشمند را در دفتر خاطرات انقلاب اسلامی ثبت کردند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از