حالت تاریک

پرونده نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد

پرونده نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد

تیم فوتبال استقلال تهران بازیکن جدید دیگری جذب نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در حالی بسته شده که برخی از تیم‌های لیگ برتری از این فرصت هم برای تقویت خود استفاده نکرده‌اند تا بهترین فرصت به این منظور در نیم فصل رقابت‌ها از دست رفته باشد. در این بین استقلال نیز به خاطر شکاف ایجادشده بین علی خطیر و جواد نکونام و اختلافات عمیقی که از گذشته وجود داشت، هرگز نتوانست بر اساس خواسته‌های کادرفنی به اهداف تاکتیکی خود برسد تا آبی‌ها برای نیم‌فصل دوم به ۳ بازیکن بسنده کنند. 

نکته قابل توجه این‌که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی حالا دیگر می‌توانند بازیکنان آزاد به خدمت بگیرند که با توجه به پر بودن لیست بزرگسالان استقلال، این آپشن نیز برای تیم نکونام در نیم فصل دوم رقابت‌ها غیرفعال خواهد بود.

بر همین اساس، اما طی روز‌های اخیر برخی اخبار حکایت از آن داشت که چند بازیکن زیر ۲۳ سال داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند با این توضیح که مدیریت و کادرفنی، گزینه‌های یکدیگر را قبول نداشته و تنها روی گزینه‌های خود برای پیوستن به استقلال اصرار دارند. 

این در صورتی است که پرونده نقل و انتقالاتی استقلال همزمان با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده و بعید است در این مقطع زمانی بازیکن دیگری برای لیست زیر ۲۳ مورد توجه کادرفنی قرار داشته باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از