حالت تاریک

پروژه فیبر نوری در استان کرمانشاه کلید خورد

پروژه فیبر نوری در استان کرمانشاه کلید خورد

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا انتهای دولت سیزدهم ٢٠ میلیون خانوار از طرح ملی فیبر نوری بهره‌مند می‌شوند..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهدی روحانی نژاد در جلسه هماهنگی پروژه فیبر نوری کرمانشاه که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها از اواخر سال ١۴٠٠ کلید خورد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا انتهای دولت سیزدهم ٢٠ میلیون از خانوارها را تحت پوشش این خدمت قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برای پوشش دهی کامل همه شهرها خصوصا شهرهای بزرگ از جمله کرمانشاه باید پای کار بیایند، افزود: از سال گذشته کار را آغاز کردیم، جلسه‌ امروز هم برای پیگیری کار، رفع موانع احتمالی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف انجام شد که جلسه مناسبی بود.

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: امید است با هماهنگی انجام شده و تصمیمات اخذ شده بتوانیم تا انتهای سال مردم کرمانشاه را از این سرویس بهره‌مند کنیم لذا بدون همکاری شهرداری این کار امکان ندارد، شرط لازم ارائه این خدمت است و طبعا هنگامی که شهرداری قرارداد مشارکت با اپراتور  بسته است عزم دارد که این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تصمیمات اخذ شده سرعت کار را افزایش دهد و بتوانیم به تعهداتی که برای مردم داریم برسیم، تصریح کرد: کل شهر کرمانشاه باید تحت پوشش قرار گیرد و تا کنون پیش‌بینی‌های اولیه برای انتقال خط ٢٨٠ کیلومتر بوده اما ممکن است نیازمند توسعه باشیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: بر اساس گزارشی که اعلام شده تا کنون حدود ٢٠ درصد کار انجام شده اما قرارداد با شهرداری مشارکتی است و اپراتور ظرف مدت زمانی سرویس را برقرار و به مردم ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از