پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 15:26 - شماره خبر : 9722 0
رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد:

پلمب یک‌هزار واحد صنفی در کرمانشاه

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار مورد پلمب از همه اصناف به ثبت رسیده است.

 

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار مورد پلمب از تمام اصناف به ثبت رسیده که از آن جمله می‌توان به واحدهای تولیدی، خدماتی، آرایشگری‌های مردانه و زنانه، واحدهای فروش نوشت‌افزار، کیف و کفش، لباس فروشی‌ها اشاره کرد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در طی یک هفته حدوداً بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ پرونده تخلف اصناف در کرمانشاه ثبت می‌شود.

پهلوانی گفت: از میان تخلفات صورت‌گرفته می‌توان به گران‌فروشی، کم‌فروشی و نارضایتی مشتریان از برخورد فروشندگان اشاره کرد. 

وی گفت: دو نوع فک پلمب قانونی و فک پلمب غیرقانونی وجود دارد، در فک پلمب قانونی به پلیس اماکن مراجعه می‌شود با اتاق اصناف نامه‌نگاری‌های لازم را انجام می‌دهد و در نهایت طی مراحل قانونی نامه فک پلمپ صادر می‌شود.

پهلوانی افزود: بازرسی‌های پلیس اماکن در مورد واحدهای پلمب‌شده هر پنجشنبه صورت می‌گیرد و اگر واحدی به طور غیرقانونی اقدام به فک پلمب کرده باشد برای او پرونده مخصوص تشکیل و به دادسرا ارجاع داده می‌شود البته این اقدام حتماً با گزارش پلیس اماکن صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بابت پلمب‌های صورت گرفته باید از پلیس اماکن استان کرمانشاه تشکر به عمل آورد اگر پلیس اماکن نبود این پلمب‌ها انجام نمی‌گرفت.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vwrxj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار