حالت تاریک

پیام تبریک فرمانده سپاه جوانرود به‌ مردم حماسه‌ساز

پیام تبریک فرمانده سپاه جوانرود به‌ مردم حماسه‌ساز

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با انتشار پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود از مشارکت پرشور مردم فهیم جوانرود در حماسه یازدهم اسفندماه تقدیر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

خلق حماسه‌های ماندگار در عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی ایران همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بوده که مردم عزیز کشورمان به آن بذل توجه داشته‌اند.

 

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، مردم نقاط مختلف این مرز و بوم به‌ ویژه مرزداران غیور شهرستان جوانرود با حضور خود در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی مانند جنگ تحمیلی و به ‌خصوص مشارکت در صحنه انتخابات، افتخارآفرینی کرده‌اند و مُشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های ایادی استکبار جهانی زده‌اند.

 

در این انتخابات علی‌رغم تلاش‌های دشمنان قسم خورده، برای نشاندن تیری زهرآلود بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردمان شریف جوانرودی با حضور حماسی، سیاسی و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای بازهم ضمن خنثی کردن توطئه‌ای جدید از دشمنان این مرز و بوم، برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات خود افزودند.

 

در همین راستا از مشارکت تمامی شما بزرگواران برای حضور پُرشور و گسترده در انتخابات نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

 

ضمن تبریک به منتخب مجلس شورای اسلامی، جناب آقای حاج رستگار یوسفی، و همچنین منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری، امید است مسیرهای رشد، توسعه، ترقی و تعالی کشور، استان و شهرمان، روز به روز هموارتر شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از