حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

۱۳ آبان مظهر اصلی استکبارستیزی است

۱۳ آبان مظهر اصلی استکبارستیزی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سنقر گفت: ۱۳آبان یکی از مظاهر اساسی استکبارستیزی است.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در روزهای پر از امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم خود تحت شدیدترین تهاجمات دشمنان انسانیت قرار گرفتند.

یاری تصریح کرد: معما اینجا است که راهکاری برای پیروزی دشمنان در فلسطین وجود ندارد و آن‌ها تنها به بمباران دست می‌زنند.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی غاصب و کودکش صهیونیستی تحت راهبری شیطان بزرگ آمریکا به همراهی مستکبران عالم با به خاک و خون کشاندن کودکان و مظلومان غزه آخرین اقدامات وحشیانه خود را برای فرار از نابودی رقم می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ابراز داشت: بدون شک پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است، چه اینکه انقلاب اسلامی ایران هم از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی سرلوحه خود قرار داده است و در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را برافراشته است.

یاری با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی استکبارستیزی است، با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست بلکه یک خط‌مشی است لذا با تأکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم ضمن گرامیداشت این روز مهم از عموم مردم ولایت‌مدار، شهیدپرور، متدین و انقلابی شهرستان سنقروکلیایی برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل می‌آوریم و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در پایان خاطر نشان کرد: ما آمریکا را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم و در این میان، مردم سلحشور و ظلم‌ستیز ایران، سیزدهم آبان در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از