حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است
امام جمعه شهرستان صحنه:

پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: قطعاً پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت و حزب‌الله است، راه مقاومت بدون رهبری نمی‌ماند، خداوند پشتیبان جبهه مقاومت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری صبح امروز یک‌شنبه در تجمع مردم انقلابی صحنه در محکومیت به شهادت رساندن شهید مجاهد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت، اظهار داشت: سختی‌ها، شهادت، ایثار، گذشت و این بزدلی جبهه استکبار و جبهه صهیونیستی مقدمه پیروزی بزرگ است، دیر نخواهد شد، آن لحظه که دیگر نامی از صهیونیست بین‌الملل باقی نخواهد ماند.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله با بصیرت، شجاعت وشخصیت بی‌نظیری که داشت، به ما آموخت، می‌شود، در مقابل تمام دنیای کفر ایستاد و از کسی نهراسید. 

خاص‌امیری اذعان کرد: همان‌گونه که شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله به شهادت رسید، مقام معظم رهبری فرمودند: که راه ایشان بر زمین نخواهد ماند و یکی همچون سید حسن نصرالله، شهید بزرگ به میدان آمد، قطعاً این راه به زمین نخواهد ماند، مردان بزرگ همیشه آماده رزم هستند و کوتاه نخواهند آمد. 

امام جمعه صحنه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند قطعاً پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت و حزب‌الله است، راه مقاومت بدون رهبری نمی‌ماند، خداوند پشتیبان جبهه مقاومت است، بیان داشت: یک گروه قلیل با امکانات کم در مقابل رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح ایستاده‌اند، این اوج اقتدار و ضعف صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد و کشتار مردم بی‌دفاع نشانه ضعف این رژیم است، که از پس حماس بر نمی‌آید. 

وی در پایان تاکید کرد: وقتی وارد صحنه بین‌الملل می‌شویم، باید صحنه قدرت را نشان دهیم، در مقابل تروریست نمی‌شود ساکت نشست و اسلحه را زمین گذاشت، ملت بزرگ اسلام برای نابودی استکبار و صهیونیست بین‌الملل لحظه‌شماری می‌کند، قطعاً حماس و حزب‌الله جواب دندان شکنی خواهند داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از