حالت تاریک
رئیس دادگستری شهرستان سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

پیشگامی سرپل‌ذهاب در اجرای سند تحول قضایی

پیشگامی سرپل‌ذهاب در  اجرای سند تحول قضایی

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: دادگستری شهرستان سرپل‌ذهاب در راستای اجرای سند تحول قضایی پیش‌رو است.

رسول کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، اظهار داشت:  هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام به نام روز قوه قضائیه نامگذاری شده است و ما باید این روز و یاد این شهدا را گرامی بداریم.

وی افزود: دادگستری شهرستان برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت روز قوه قضائیه تدارک دیده است که امیدواریم بتوانیم در عمل حق این شهدا را ادا کنیم.

کریمی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید بهشتی، اذعان داشت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌هایی است که با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در هفته قوه قضائیه انجام خواهد گرفت.

رئیس دستگاه قضایی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: دادگستری سرپل‌ذهاب یک دادگستری پیش‌رو در راستای سند تحول قضایی است و دیدارهای مردمی و ملاقات عمومی با مردم شهرستان از برنامه‌های هفتگی این دادگستری است که تاکنون ۸۰۰ مورد دیدار مردمی ثبت شده است و این برنامه در هفته قوه قضائیه نیز ادامه خواهد داشت.

کریمی خاطرنشان کرد: پرونده‌های ورودی به دادگستری شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته و در صلح و سازش نیز تحول چشمگیری داشته همچنین سند تحول در دادگستری شهرستان با قدرت در حال اجرا است.

وی در پایان افزود: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یکی دیگر از برنامه‌های هفته قوه قضائیه است که گزارش کامل عملکرد دادگستری شهرستان به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از