حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

پیش‌بینی افزایش مشارکت در انتخابات

پیش‌بینی افزایش مشارکت در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان مشارکت در انتخابات افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی ظهر امروز شنبه در نشست کمیته فضای مجازی استان کرمانشاه اظهار داشت: رسانه در دنیای امروز به عنوان یک نیاز تلقی می‌شود که در حال انتقال تمام اخبار و اطلاعات به افراد مختلف جامعه بوده و امروز انسان با رسانه درگیر شده و رسانه به رقیبی برای جامعه تبدیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند اما نظرات و نحوه مدیریت اجرایی آنها با یکدیگر متفاوت است و همگی گفتمان انقلاب اسلامی ایران را مطرح می‌کنند و در نهایت یک نفر توسط مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود.

شعبانی بیان کرد: از ستادهای انتخاباتی و رسانه‌های کرمانشاه درخواست داریم در مدت زمان تبلیغات انتخاباتی برنامه‌های کاندیداهای خود را تبیین و وحدت را حفظ کنند.

وی ادامه داد: یکی از فرصت‌هایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی در اختیار احزاب و گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها قرار می‌دهد فضای مطالبه‌گری از کاندیداهای ریاست‌جمهوری برای پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه و مطالبه‌گری برای رفع مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان ‌کرد: روز به روز تنور انتخابات در سراسر کشور گرم‌تر می‌شود و مشاهده می‌کنیم در فضای انتخابات افراد و جریان‌های سیاسی در حال اظهارنظر برای کاندیدا مورد نظر خود هستند و تلاش می‌کنند رأی مردم را به خود جلب کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های مختلف اعداد گوناگونی را برای مشارکت مردم در انتخابات نشان می‌دهند اما هر چه به روزهای پایانی نزدیک‌تر شویم بر اساس پیش‌بینی‌ها مشارکت مردم افزایش می‌یابد و مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری تأکید دارند.

وی افزود: انتخابات صحنه حضور مردم برای تصمیم‌گیری در روند مدیریت اجرایی کشور است اما یکی دیگر از ابعاد این رویداد مهم ملی ارسال پیام اقتدار به کشورهای جهان به‌ ویژه دشمنان این سرزمین است زیرا نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تأثیرگذار است و می‌تواند تحولات را تغییر دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امروز چشم مردم جهان به جمهوری اسلامی ایران است زیرا کشورمان در نهایت اقتدار و صلابت قرار دارد و دشمن منتظر کوچکترین اتفاق برای طراحی نقشه‌های خود هستند و مشارکت حداکثری می‌تواند علاوه بر خنثی‌سازی برنامه‌، آنها را ناامید کند.

شعبانی اذعان کرد: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی سران کشورهای مختلف در کشورمان حضور یافتند و پیام تسلیت خود را به مسئولان اعلام کردند و رئیس‌جمهور آینده نیز ادامه‌دهنده راه نظام اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: رسانه‌های استان کرمانشاه در موضوع مناظرات انتخابات ورود پیدا کرده‌اند و افراد نشست‌های تخصصی و تبیینی را برگزار می‌کنند و مطالبات مردمی را در همین راستا مطرح و اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهند و باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: جامعه زنان، دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در روز هشتم تیرماه در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر خواهند شد و صحنه اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از