حالت تاریک
رئیس هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته می‌شود

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته می‌شود

رئیس هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون کاراته، ان‌شاءالله در ۶ ماهه دوم سال جاری، استان کرمانشاه میزبان یک مسابقه بین‌المللی در شأن مردم و ورزشکاران کرمانشاهی خواهد بود.

سعید نصراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته از ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان همدان در همه رده‌های سنی در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده؛ این رویداد، انتخابی رده‌های پایه برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین و جهانی ایتالیا است که طی ۶ ماهه دوم سال یک‌هزار و ۴۰۳ برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه عنوان کرد: اردوهای آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی، با حضور ۱۵ نفر از کاراته‌کاران کرمانشاهی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است.

نصراللهی با اشاره به برگزاری دیگر مسابقات، در رده سنی بزرگسالان بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان مسابقات آسیایی چین را پیش رو داریم که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.


رئیس هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه تأکید کرد: طبق تقویم ورزشی هیأت کاراته استان کرمانشاه برنامه‌های این هیأت به فدراسیون ارائه شده و بر اساس تقویم مسابقات استانی در ۶ ماهه اول سال جاری تا اواخر شهریور ماه برگزار خواهند شد.

نصراللهی در رابطه با برنامه‌های هیأت کاراته استان کرمانشاه اذعان کرد: کارآموزی و ارتقای داوری در سبک‌های کنترلی و مسابقات در سبک‌های غیرکنترلی از دیگر برنامه‌هایی هستند که در تقویم هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

رئیس هیأت ورزش کاراته استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون کاراته، ان‌شاءالله در ۶ ماهه دوم سال جاری، استان کرمانشاه میزبان یک مسابقه بین‌المللی در شأن مردم و ورزشکاران کرمانشاهی خواهد بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از