حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دالاهو مطرح کرد:

کاروان‌های راهیان نور مروجان فرهنگ ایثار و شهادت

کاروان‌های راهیان نور مروجان فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دالاهو گفت: حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در جبهه‌های جنگ و سال‌های دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مسلم قاسمی روز گذشته در جلسه هماهنگی اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان دالاهو به اردوی راهیان نور، با اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در جبهه‌های جنگ و سال‌های دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دالاهو  با بیان اینکه راهیان نور دارای برکات علمی و فرهنگی فراوانی است، گفت: تعامل و همدلی در این زمینه بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش رواج یابد.


اردوهای راهیان نور از راه‌های تداوم فرهنگ شهادت است

غلام‌رضا پرنا؛ رئیس آموزش و پرورش دالاهو نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور یکی از راه‌های تداوم این فرهنگ بیان کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این اردو‌ها و بازدید از مناطق عملیاتی غرب تأثیر به‌سزایی در روحیه دانش‌آموزان دارد، باید تلاش شود این مسیر معنوی و فرهنگی از سوی مسئولان، تداوم یافته و تقویت شود.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر در مورد نحوه برگزاری هرچه بهتر اردوی راهیان نور دانش‌آموزان و تلاش برای حضور همه‌جانبه و بهره‌گیری معنوی از برگزاری این اردو‌ها به تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از