حالت تاریک
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه:

کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش ستاد خدمات سفرهای نوروزی گفت: کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، داریوش فرمانی صبح امروز چهارشنبه در رزمایش خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: رزمایش ستاد خدمات سفرهای نوروزی امروز با حضور دستگاه‌های عضو برگزار می‌شود که در واقع نمادی از آمادگی مجموعه‌های مختلف برای ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در رزمایش امروز نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر، راهداری، تعزیرات حکومتی و... حضور دارند.

فرمانی تصریح کرد: برای تعطیلات نوروزی ۶۰ جلسه ستاد خدمات سفر برگزار شده که استاندار کرمانشاه نیز در جلسات استانی حضور داشته‌اند و کمیته‌های مختلف نیز برای ارائه خدمات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: امسال تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان هم‌پوشانی دارد که در این راستا سعی گردیده برنامه‌های فرهنگی مناسبی را در پایگاه‌های ملی و جهانی استان کرمانشاه برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و اماکن اقامتی آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس، کمپ‌های اقامتی، سالن‌های ورزشی و... انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهرداری کرمانشاه همکاری مناسبی را برای تبلیغات محیطی و نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در شهر کرمانشاه داشته و اجرای برنامه‌های مختلف را نیز برنامه‌ریزی کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از