چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-30 17:28 - شماره خبر : 9124 0
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کرمانشاه قدمگاه زائران اربعین حسینی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی برای میزبانی از زوار اربعین آماده است، گفت: کرمانشاه قدمگاه زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مواکب استان کرمانشاه اظهار داشت: ایثار و فداکاری شهیدان انقلاب اسلامی سبب شده تا امروز در استان کرمانشاه بتوانیم میزبان و پذیرای زائران اربعین حسینی باشیم چه اینکه آرزوی شهدا زیارت کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مجموعه ابعاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی بسیار گسترده است و باید از تمام عوامل و دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی را داشته باشیم؛ موکب‌داران و مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

غفوری تصریح کرد: رضایت‌مندی زائران اربعین حسینی تنها درخواست مسئولان و خدمت‌گذاران شرکت‌کننده در اربعین حسینی است و هیچ کاری بالاتر از خدمت به زوار نیست.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی استان کرمانشاه در تمام حوزه‌ها سعی دارند تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه تردد راحت زائران اربعین حسینی را فراهم کنند و مرز خسروی نیز آماده انجام این مهم است.

آمادگی برای موج بازگشت زائران اربعین 

محمدطیب صحرایی در ادامه این بازدید بیان کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی امروز بازدیدی از مواکب شهرستان قصرشیرین و سرپل‌ذهاب انجام گرفت تا روند خدمت‌رسانی به زوار مورد نظارت قرار گیرد.

وی افزود: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده تا خدمت‌رسانی به زائران در سطح مطلوبی ادامه پیدا کند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسئولان تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران به شهرهای خود آماده خدمات‌رسانی به آنها هستند و این فرآیند باید به الگویی برای سال‌های آینده تبدیل شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eroxR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار