حالت تاریک
رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج جام تاق‌بستان

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج جام تاق‌بستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق‌بستان به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عزتی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان از پنجم تا دوازدهم بهمن در کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت : این مسابقات با حضور ۴۰۰ شطرنج باز مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به حضور شطرنج بازان ۱۳ کشور دنیا در این مسابقات، گفت: شطرنج بازان ۳۰ استان کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استادان بین‌المللی و برجسته این رشته در مسابقات شطرنج جام تاق‌بستان در کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد، افزود: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای برگزاری مطلوب این مسابقات در کرمانشاه استفاده کنیم تا قابلیت‌های کرمانشاه را به میهمانان داخلی و خارجی حاضر در این مسابقات معرفی کنیم.

عزتی بابیان اینکه سال گذشته دومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام تاق بستان نیز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، ابراز امیدواری کرد امسال نیز شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات در کرمانشاه باشیم.

عزتی در ادامه با بیان اینکه در پی رشد و توسعه ورزش همگانی در کرمانشاه هستیم، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ جشنواره ورزش‌های همگانی شامل مسابقات گل کوچک، مسابقات مینی فوتبال، مسابقات قهرمان محله و ... در سطح شهرستان کرمانشاه برگزار شده است.

 وی با اشاره به در برنامه بودن ایجاد ۱۸ پروژه زمین چمن روستایی در سطح شهرستان کرمانشاه، گفت: از این تعداد تاکنون ۷ زمین چمن به بهره‌برداری رسیده است.

 عزتی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۱ بسته تجهیزات ورزشی در سطح روستا‌های استان کرمانشاه از ابتدای سال، گفت: از این تعداد ۳۲ بسته آن بین روستا‌های شهرستان کرمانشاه توزیع شده است.

وی ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های تجهیزات ورزشی را بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از