حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
کرمانشاه میزبان مسابقات قهرمانی کاراته می‌شود
رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات قهرمانی کاراته می‌شود

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استان کرمانشاه در آذرماه میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان خواهد بود که این مسابقه برای انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

سعید نصراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر هیأت کاراته استان کرمانشاه از وضعیت بسیار خوبی در کشور برخوردار است چرا که تاکنون بر اساس تقویم ابلاغی از سوی فدراسیون کاراته، همه مسابقات کشوری، استانی، انتخابی، دوره‌های آموزش داوری و مربی‌گری در بخش‌های کنترلی و غیرکنترلی برگزار شده است. 

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر مسابقات لیگ کاراته استان کرمانشاه در رده‌های پایه در دو بخش پسران و دختران در بخش کنترلی در حال برگزاری است. 

نصراللهی در ادامه افزود: در ماه جاری مسابقات کاراته وان، قهرمانی کشوری در همه رده‌های سنی را پیش رو خواهیم داشت که در دو بخش بانوان و آقایان در استان همدان برگزار خواهد شد. 

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، این موافقت را از فدراسیون کاراته کسب کردیم که مربیان کرمانشاهی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی جزو کادر فنی تیم ملی باشند. 

نصراللهی در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات کاراته، اذعان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استان کرمانشاه در آذرماه میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان خواهد بود که این مسابقه برای انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد. 

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه تأکید کرد: استان کرمانشاه در ورزش کاراته از نظر قهرمانی در بخش کنترلی بدون شک جزو بهترین و برترین استان‌های کشور در رشته کاراته است. 

نصراللهی در پایان گفت: متأسفانه‌ عدم حمایت مالی به بزرگ‌ترین معضل در حوزه ورزش استان کرمانشاه تبدیل شده است که باعث شده ما در لیگ کشوری نتوانیم تیم داشته باشیم و به مسابقات اعزام کنیم. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از