حالت تاریک
Logo
یکشنبه, 29 مهر 1403
کرمانشاه ناتوان از میزبانی مسابقات تیم ملی هندبال
رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه مطرح کرد:

کرمانشاه ناتوان از میزبانی مسابقات تیم ملی هندبال

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه چندین مرتبه از سوی فدراسیون به هیأت هندبال استان ابلاغ شده که میزبان مسابقات تیم ملی باشد اما ما این میزبانی را به دلیل هزینه‌های بسیار زیاد نپذیرفتیم.

ایرج یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر هیأت هندبال استان کرمانشاه از شرایط خوبی برخوردار است و تاکنون همه برنامه‌های ابلاغی از سوی فدراسیون بر اساس تقویم ورزشی انجام شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه اقدامات هیأت در سال جاری را تشریح کرد و گفت: در چند ماه گذشته تیم‌های نونهالان و نوجوانان هیأت هندبال را به مسابقات منطقه‌ای در سنندج اعزام کردیم که بازی‌های خوبی انجام دادند و تیم نونهالان مقام دوم و تیم نوجوانان مقام چهارم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در طول ۶ ماه گذشته یکی از برنامه‌های ویژه هیأت هندبال برگزاری مسابقات استانی بوده که با حضور ۶ تیم برگزار شد و در نتیجه اسلام‌آباد‌غرب و کرمانشاه به ترتیب مقام اول و دوم را به‌دست آوردند.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بخش پیشکسوتان نیز مسابقات کشوری در استان مازندران برگزار شد که با وجود بازی خوبی تیم کرمانشاه اما متأسفانه موفق به کسب مقام نشدند.

یزدا‌ن‌پناه اذعان کرد: خوشبختانه امسال دو تیم زاگرس و کرمانشاه در لیگ یک کشور حضور دارند، اما در ۱۵ روز آینده مدت زمان ریاست فعلی هیأت به پایان خواهد رسید امیدوارم که اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سرپرستی که انتخاب می‌شود این موضوع مهم را مدنظر داشته باشند که ان‌شاءالله هر دو تیم‌ بتوانند در مسابقات لیگ یک حضور چشم‌گیری داشته باشند.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه در رابطه با عدم میزبانی کرمانشاه برای مسابقات تیم ملی گفت: با توجه به اینکه چندین مرتبه از سوی فدراسیون به هیأت هندبال استان ابلاغ شده که میزبان مسابقات تیم ملی باشد اما ما این میزبانی را به دلیل هزینه‌های بسیار زیاد نپذیرفتیم.


وی افزود: یکی از شاخصه‌های رتبه‌بندی فدراسیون، میزبانی مسابقات تیم ملی است لذا به دلیل اینکه قبول نکردیم که میزبان مسابقات باشیم، این موضوع باعث شده که هیأت هندبال استان کرمانشاه در رنکینگ کشوری، جزو استان‌های برتر نباشد.

یزدان‌پناه اذعان کرد: در بخش بانوان نیز دو تیم از استان کرمانشاه از سال گذشته در لیگ دسته دوم حضور دارند و امسال نیز در حال آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات لیگ دو هستند، اما در این راستا تاکنون هیچ برنامه‌ای از سوی فدراسیون ابلاغ نشده است.

یزدان‌پناه در رابطه با حضور هندبالیست‌های کرمانشاهی در تیم ملی اظهار داشت: در رده سنی جوانان مهدی مرادی، در رده بزرگسالان محسن کریمیان و مجتبی کریمیان از هندبالیست‌های کرمانشاهی هستند که در تیم ملی حضور دارند؛ مهران حسینی نیز که سال گذشته عضو تیم ملی بود اما متأسفانه امسال به دلیل مصدوم شدن از ناحیه زانو، نتوانست حضور داشته باشد.


انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از