حالت تاریک
مسئول عقیدتی اطلاعات سپاه:

کشورهای اسلامی برای دفاع از فلسطین متحد شوند

کشورهای اسلامی برای دفاع از فلسطین متحد شوند

مسئول عقیدتی، سیاسی سازمان اطلاعات سپاه گفت: کشورهای عربی اسلامی باید باهم متحد شوند و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام علی‌کاظم بهرام امروز چهارشنبه در نشست تحلیلی و گفتمان‌سازی جهاد تبیین که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای غزه و خط مقاومت از عملیات طوفان الاقصی و تبعات آن برای رژیم منحوس صهیونیستی پرده برداشت.

وی افزود: یک روز مردم فلسطین با دست خالی و پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند، اما اکنون موشک‌های مقاومت پاسخ‌های دندان‌شکنی به دشمن صهیونیستی می‌دهد.

مسئول عقیدتی، سیاسی سازمان اطلاعات سپاه به راهبری ایران در منطقه و کشورهای آزاده عالم اشاره کرد و نقش‌آفرینی پاسداران در این زمینه را مثال‌زدنی خواند.

حجت‌الاسلام بهرام تحقق محو رژیم جعلی صهیونیستی را نزدیک دانست و ابراز امیدواری کرد کشورهای عربی اسلامی متحد شده و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

سخنران نشست بصیرتی سپاه ناحیه کرمانشاه، بسیج را الگوی مناسبی برای نیروهای مقاومت دانست و طلیعه این شجره طیبه را پرفروغ‌تر از همیشه معرفی کرد.

وی در پایان وضعیت امنیتی منطقه را پایدار و تحت کنترل اطلاعاتی جمهوی اسلامی ایران خواند و از وحدت بین نیروهای مسلح تجلیل کرد.

در ادامه سخنران برنامه به تشریح گفتمان امام راحل و انقلاب و پویایی خط مقاومت به واسطه این گفتمان پرداخت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از