چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-19 18:09 - شماره خبر : 9725 0
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بزرگداشت شهدا راز اقتدار نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هویت‌بخشی به جامعه توسط شهدا صورت می‌گیرد، گفت: بزرگداشت و تکریم شهدا راز اقتدار نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است بنابراین باید سیره شهدا در جامعه و به‌ ویژه برای نسل جوان بازگو شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای استان یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار، شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است‌.

وی با بیان اینکه احیای ارزش های ملی و مذهبی ریشه در تاریخ انسان، انبیا، و انقلاب اسلامی دارد، گفت: همه ملت های دنیا نمادهای اقتدار خود را گرامی می‌دارند و این امر در عرصه جهانی پذیرفته شده است.

عبدی خاطرنشان کرد: هویت‌بخشی به جامعه توسط شهدا صورت می‌گیرد و از جمله اهداف برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آن‌ها به نسل‌های آینده است.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا برای آینده این نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است و راز اقتدار این ملت نیز از همین موضوع ناشی می‌شود.

عبدی با بیان اینکه فرهنگ مردم ما با یاد و خاطره شهدا عجین شده است، افزود: این کنگره‌ها احیاگر نام و یاد شهدا و بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی در حوزه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه جنگ در کرمانشاه آغاز شد و در همین استان خاتمه یافت، گفت: هیچ زمانی رشادت رزمندگان و مردمان غیور این دیار فراموش نخواهد شد و امنیت امروز کشور را مدیون از خودگذشتگی و رشادت‌های این عزیزان هستیم.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VdjlA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار