حالت تاریک
یادداشت؛

« بی شرمی تا به این حد ... "

« بی شرمی تا به این حد ...

مراسم کودک‌کشی و قربانی کردن کودکان در واشنگتن در اوایل قرن بیستم سند تاریخی خوی وحشی‌گرانه این رژیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از هزارماسوله ، سید علاءالدین حیدری در یادداشتی نوشت؛ وزیر گردشگری رژیم غاصب صهیونیستی در اظهار نظری جنایتکارانه خواهان بمباران اتمی غزه شده البته این موضوع چندان هم غیرمترقبه و دور از ذهن نبود چراکه ماهیت صهیونیست همین بوده و شالوده فکری و اساس اعتقادی آنها نابودی هر انسانی بجز همفکران خود است .

 

صهیونیست‌ها نژاد خود را برتر و همه انسان‌های دیگر را پست‌تر از خود می‌دانند و تاریخ نیز بیانگر خوی کودک‌کشی آنها بوده که نشات گرفته از مبانی اعتقادی آنها است.

 

مراسم کودک‌کشی و قربانی کردن کودکان در واشنگتن در اوایل قرن بیستم سند تاریخی این خوی وحشی‌گرایانه رژیم صهیونیستی است اما درخواست بمباران اتمی غزه توسط وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی بیانگر آرزوی دیرینه و برنامه‌ریزی آنها برای این موضوع است .

 

وقتی رژیم صهیونیستی به ۹۰۰ کلاهک هسته‌ای مجهز می‌شود و جهان هم آن را می‌پذیرد، گویای نهان‌خانه فکری و استراتژی وحشتناک و جنایتکارانه این رژیم در قبال دیگران است.

 

بیشتر از این موارد هم از رژیم سفاک و خون‌ریز صهیونیستی توقع جنایت و ددمنشی می‌رود ، اما تاسف بزرگ ما از این است که چطور مقامات این رژیم علنا و در مقابل افکار عمومی جهانیان و کشورهای مدعی حقوق بشر جسارت این اظهارات جنایتکارانه را داشته و وقیحانه خواستار نابودی ملتی بی‌گناه می‌شوند.

 

کجایند مدعیان حقوق بشری که برای بازداشت دو ساعته یک نفر هزاران بیانیه و ده‌ها نشست، چندین مصوبه و قطعنامه صادر می‌کنند ولی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و درخواست بمباران اتمی غزه سکوت شرم‌آوری کرده‌اند البته در قاموس حقوق بشر آمریکائی و غربی همه انسان‌ها برابر نیستند بلکه آن انسانی قابل دفاع است که همراه این رژیم و همدل آمریکا باشد .

 

دیده‌بان حقوق بشر دیده فروبسته و در خواب زمستانی رفته و هرگاه سرباز رژیم صهیونیستی در مسیر تجاوز به فلسطین کشته شود آنها بیدار می‌شوند و مدعی حقوق بشر دروغین خود می‌شوند ولی در مقابل هولوکاست واقعی در فلسطین که در حال نسل کشی مردم غزه هستند، نه چشم دارند و نه گوشی که ناله سه میلیون انسان در بند و مظلوم را بشنوند شرم بر آنهایی که این جنایت بشری را می‌بینند و نمی‌بینند و ننگ بر آنهایی که صدای این همه تجاوز و بربریت را می‌شنوند و نمی‌شنوند .

 

بیانیه جهانی حقوق بشر را باید در زباله‌دانی‌های غزه به آتش کشید و خاکستر آن را به بادهای مدیترانه سپرد، غزه گورستان حقوق بشر غربی و دفن‌کده ادعای آزادی‌خواهی غربی‌ها است و در این مجسمه آزادی را باید به اقیانوس‌ها سپرد، چراکه امروز شرمنده زنان و کودکان فلسطینی است .

 

در پاسخ به وزیر خون‌خوار رژیم صهیونیستی باید گفت که همانطور هیروشیما قد علم کرد و در مقابل همدستان شما( آمریکا ) نیست نشد، غزه هم هیچ‌گاه خم نخواهد شد چراکه روح مقاومت و ایمان در آن جاری و زنده است پس آرزوی نابودی فلسطین را به گور خواهید برد.

 

   *فعال مدنی اهل سنت

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از