حالت تاریک
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

2700 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان کرمانشاهی

2700 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان کرمانشاهی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: حدود ۲ هزار بسته تحت عنوان «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان بی بضاعت کرمانشاه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی عصر امروز یکشنبه در مراسم مهر تحصیلی، از اهدای 2700 بسته آموزشی شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر از محل عواید موقوفات به دانش‌آموزان کرمانشاهی خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این اداره کل در راستای اهمیت به بحث علم و دانش و برخورداری همه دانش آموزان از تحصیل، اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان می کند.

وی ارزش هر بسته لوازم التحریر را بیشتر از ۱.۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌های تحصیلی نزدیک چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه به جایگاه و اهمیت علم اشاره و گفت: علم و دانش سرمایه های بزرگ هر انسانی هستند که می توانند ثروت را نیز برای آدمی به ارمغان بیاورند و به همین جهت در اسلام دارای جایگاهی والاست.

حجت‌الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  این طرح خداپسندانه در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان بی بضاعت انجام می شود، بنابراین امیدواریم در سال های آینده میزان این کمک ها از سوی واقفین و خیرین نیک اندیش افزایش داشته باشد.

وی همچنین از مدیران مدارس خواست تا این بسته‌های معیشتی را در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از شروع سال تحصیلی جدید به دست دانش‌آموزان برسانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه به خدمت‌رسانی خوب موکب‌های وقفی استان به زوار اربعین اشاره کرد و گفت: امسال تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زوار از محل درآمدهای موقوفات استان بکار گرفتیم.

 

گفتنی است این مراسم عصر امروز(۲۶ شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از