حالت تاریک
فرماندار پاوه:

۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است

۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است

فرماندار پاوه با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، گفت: اعلام همبستگی دانش‌آموزان ایرانی را با دانش‌آموزان فلسطینی در روز دانش‌آموز به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علیرضا حیدری امروز دوشنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را باید جنایت قرن نامید، چرا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بی‌سابقه بوده و شهادت کودکان فلسطینی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

 

وی ۱۳آبان امسال را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: اعلام همبستگی دانش‌آموزان ایرانی را با دانش‌آموزان فلسطینی در روز دانش‌آموز به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

 

فرماندار پاوه توجه بیش از پیش مدارس به جنبه پرورشی و پرداختن به فرهنگ اسلامی و ایرانی در مدارس را خواستار شد و گفت: شرکت دانش‌آموزان به همراه معلمان در نماز جمعه کاری بسیار ستودنی است.وی در ادامه از معلمان خواست، تا استفاده درست دانش‌آموزان از فضای مجازی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

 

حیدری همچنین با اشاره به هفته پدافند غیرعامل از مدیران مدارس خواست تا کمیته پدافند غیرعامل را در مدارس فعال کنند.

 

ایران همواره حامی مظلومان است

 

سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در ادامه این نشست توضیحات جامع و کاملی در خصوص وضعیت فلسطین و مسلمانان منطقه ارائه کرد و مسائل روز و فشارهای رسانه‌های بیگانه را مورد بررسی قرار داد.

 

وی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و نقش ایران و مسلمانان در این رابطه، گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت همواره روشن بوده و ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومین جهان بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه تبیین و روشنگری مسائل روز و اتفاقات منطقه را وظیفه همگان و علی‌الخصوص فرهنگیان عزیز دانست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از