حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

استکبار در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد

استکبار در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در حال تحقق وعده رهبر فرزانه انقلاب به‌دست مبارزان فلسطینی هستیم، گفت: در این نظم جدید آمریکا و استکبار به‌عنوان یک ابرقدرت در آن هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز شنبه در گردهمایی کارکنان و فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) که در حسینیه ثارالله سپاه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده امام راحل بنیان‌گذار این نظام، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و وجود فرماندهان و کارکنان مخلص و متدین در بالاترین سطح قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: شخصیتی همچون حاج قاسم که پرورش یافته مکتب اسلام بود نه تنها الگوی مقاومت بلکه الگوی مردمان و مستضعفان عالم شد.

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب یاس و ناامیدی دشمنان شده است، گفت: آمریکای جنایتکار و سردمداران آن جرأت نمی‌کنند دست به اقدامی بزنند.

 

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی، سیاسی و نظامی آمریکا و هم‌پیمانان وی اظهار عجز  و ناتوانی می‌کنند اما در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی طور دیگری وانمود می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند وجود امیرالمومنین هم مقتدر و هم مظلوم است و همین دو ویژگی را سپاه و بسیج هم دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: بسیج و سپاه دلاور با یک حرکت به آنها نشان دادند که اگر کسی بخواهد به این کشور و به پیروان دین حنیف و قرآن کریم چپ نگاه کند، با آن اقتدار طرف است.

 

وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن نادان با آن محاسبات غلط نشان داد که چقدر زبون است که می‌خواست با شجره طیبه انقلابی که ریشه در رسالت پیامبران و در کربلا و مدینه‌ دارد، مقابله کند اما به فضل الهی و با اقتدار بسیج و سپاه توطئه‌هایشان نقش بر آب شد.

 

حجت‌الاسلام غفوری در ادامه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: دشمن همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده و این جوانان فلسطینی هستند که با اراده و با شجاعت تمام دشمن تا دندان مسلح را به زانو درآوردند.

 

وی عنوان کرد: این افراد دست به طراحی و اجرای بی‌نظیرترین عملیات زدند که در تاریخ رژیم صهیونیستی سابقه نداشت در واقع آنها تصور نمی‌کردند تمام هیمنه اطلاعاتی، امنیتی و اقتدار نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی و اربابان آن یک‌جا فرو بریزد.

 

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه، گفت: روزهای ساخت تاریخ و نظم نوین جدید بر محور مقاومت در حال شکل‌گیری است.

 

وی افزود: در شرایط بسیار حساسی از تاریخ قرار داریم و همان چیزی که رهبر فرزانه و حکیم ما وعده فرمودند در حال تحقق و  به‌دست مبارزان فلسطینی و با هدایت امام‌المسلمین در حال شکل‌گیری است که در این نظم جدید آمریکا و استکبار به‌عنوان یک ابرقدرت در آن هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

استکبار در نظم جدید جهانی جایگاهی ندارد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از