حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان مطرح کرد:

آمادگی بسیج حقوق‌دانان برای نقش‌آفرینی تخصصی در انقلاب

آمادگی بسیج حقوق‌دانان برای نقش‌آفرینی تخصصی در انقلاب

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان گفت: امروز مفتخریم که جبهه حقوق‌دانان انقلاب اسلامی برای جهاد حقوقی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در حال نقش‌آفرینی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رسول بهرامی‌پور در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوق‌دانان که صبح امروز یک‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: امروز مفتخریم که جبهه حقوق‌دانان انقلاب اسلامی برای جهاد حقوقی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در حال نقش‌آفرینی هستند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور عنوان کرد: در حال حاضر ظرفیت بسیج حقوق‌دانان در سراسر کشور در خدمت دستگاه‌های مختلف و قوای سه‌گانه و به ویژه قوه‌قضائیه قرار دارد، که از این ظرفیت در راستای کمک به کارآمدی نظام قضایی کشور استفاده می‌شود.

بهرامی‌پور اذعان کرد: شبکه بسیج حقوق‌دانان در سراسر کشور گسترانیده‌ شده و این همایش با حضور حقوق‌دانان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور تأکید کرد: بنده به عنوان خادم در مجموعه سازمان بسیج حقوق‌دانان در کشور، آمادگی این ظرفیت عظیم و مردمی را برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های تخصصی مورد نیاز انقلاب اسلامی اعلام می‌کنم.

وی در ادامه افزود: سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور، با دو مرکز ملی بسیج در قوه‌ قضائیه و قوه مقننه و ۳۲ سازمان استانی و بیش از ۲۰۰ سامانه بسیج حقوق‌دانان در سراسر کشور مشغول انجام وظیفه، در راستای تدوین و نشر اندیشه‌های حقوقی، قضایی و تأمینی امامین انقلاب اسلامی و کمک به کارآمدی نظام  مقدس جمهوری اسلامی است.

بهرامی‌پور تصریح کرد: این ظرفیت عظیم در سطح بسیج حقوق‌دانان به عنوان یک شجره طیبه و نهاد مردمی است که در رأس این مجموعه در محضر آیت‌الله کعبی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به عنوان رئیس هیأت عالی اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان هستیم.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور بیان کرد: سیاست‌گذاری‌های بسیج حقوق‌دانان در هیأت عالی اندیشه‌ورز انجام خواهد شد و این دستورالعمل به بدنه رده‌های تابع در سراسر کشور تسری داده می‌شود‌.

وی گفت: ظرفیت بسیج حقوق‌دانان مانند گذشته در خدمت قوه قضائیه است و همکاران ما در سراسر کشور برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در مباحث حقوقی و قضایی، کمک‌کار مجموعه قضایی خواهند بود.

 بهرامی‌پور از ابلاغ یک طرح ملی در حوزه بسیج حقوق‌دانان خبر داد و گفت: امروز در همایش سراسری فعالان حقوق بشر اسلامی و سالروز تشکیل سازمان بسیج حقوق‌دانان، طرح ملی حقوق‌دانان رونمایی و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در پایان گفت: ان‌شاء‌الله در راستای عمل به طرح ملی حقوق‌دانان، شاهد خدمات‌رسانی حقوق‌دانان بسیجی و انقلابی به مردم عزیز کشورمان در بستر میز خدمت در  مساجد و محلات باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از