پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-11 12:53 - شماره خبر : 8539 0
مدیریت توزیع برق سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

آمادگی کامل برای تأمین برق موکب‌های اربعین

مدیر توزیع برق شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب با تمام توان برای تأمین برق پایدار موکب‌های اربعین حسینی در مرز خسروی آماده شده است.

بهرام پرویزنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» گفت: با توجه به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و تردد گسترده زوار از مرز خسروی، شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب تمامی تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مناسب و در شأن زوار اربعین حسینی و تأمین برق پایدار موکب‌های مستقر در مسیر تردد زوار اندیشیده است. 

مدیر توزیع برق شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و سرپل‌ذهاب یکی از شهرستان‌های مسیر مرز خسروی است که یکی از مرزهای مهم و با موقعیت راهبردی کشورمان است؛  این مرز بین‌المللی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشورمان با عراق برای تردد زائران عتبات عالیات است که در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است. 

پرویزنژاد گفت: امسال بیش از سال‌های گذشته موکب‌هایی در مسیر رفت و برگشت زوار برپا خواهد شد که نیروهای عملیاتی و متخصص توزیع برق طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در آمادگی کامل هستند تا با نصب روشنایی، تعمیرات و اتصال‌یابی، تعویض فیوز و سایر عملیات‌های برق‌رسانی، به زوار عزیز خدمت‌رسانی کنند. 

پرویزنژاد خاطرنشان کرد: تجهیزات مورد نیاز برای برق‌رسانی پایدار در مسیر تردد زائران و مواکب فراهم شده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت رفع شود. 

وی در پایان گفت: شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب در سال‌های اخیر همواره در خدمت‌رسانی به زوار اربعین پیش‌قدم بوده و با انجام اقدامات مؤثر، به تأمین برق پایدار موکب‌ها کمک شایانی کرده است.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xlAk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار