حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخاباتی سالم

آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخاباتی سالم

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن و آمادگی یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارت بر برگزاری انتخابات در ۱۰۰ شعبه اخذ رأی خبر داد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ما در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم که در هشتم تیرماه به صورت همزمان در کشور انجام خواهد گرفت. 

وی با اشاره به فراهم‌کردن مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان، افزود: شهرستان سرپل‌ذهاب با انجام برنامه‌های آماده‌سازی برابر جدول زمان‌بندی انتخابات، آماده برگزاری یک انتخابات سالم و امن و پر شور با حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار و بصیر شهرستان است. 

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب انتخابات را لیله‌القدر نظام دانستند و ما باید این فرموده معظم‌له را در نظر گرفته و منویات رهبری انقلاب را اجابت کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه در کشور باشیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مردم شهرستان سرپل‌ذهاب زمان‌شناس، دشمن‌شناس و آگاه هستند و بینش آن‌ها یک بینش والایی است و در هشتم تیرماه با حضور گسترده خود پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب و مردم را بار دیگر خنثی خواهند کرد. 

بابلی در ادامه به تمهید مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش‌بینی شده و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیت آماده برگزاری انتخابات هستند. 

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان هستیم که در این راستا نشست‌های بصیرتی و روشنگری مختلفی توسط دستگاه‌های مختلف در شهرستان برگزار شده تا شاهد حضور با شکوه مردم پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم و بار دیگر با ثبت حماسه‌ای زرین، دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس کنیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از