حالت تاریک
معراجی‌ها؛

آگاهانه مشتی محکم به دهان منافقان بزنید

آگاهانه مشتی محکم به دهان منافقان بزنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید حمیدرضا جان‌سپار در وصیت‌نامه خود نوشته است:« باید آگاهانه مشت محکم به دهان منافقان و خائنان ایران بزنید و امام را همیشه دعا کنید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «حمید‌رضا جان‌سپار» شانزدهم بهمن ۱۳۴۲ در شهرستان مشهد به دنیا آمد، پدرش احمد و مادرش فاطمه نام داشت این شهید والامقام تا اول راهنمایی درس خواند.

 از سوی ارتش در جبهه حضور یافت که در ۲۷ اســفند ۱۳۶۲ توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت ترکش در شهرستان «بانه» به شــهادت رسید. 

پیکر شهید والامقام را در گلزار شهدای شهرستان‌ کرمانشاه به خاک سپردند.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید والامقام چنین آمده است: 

ای عزیزانم و یاران حسین علیه‌السلام زمان! شماها! آگاهان زمان هستید باید به همان آگاهی باقی بمانید و امام را همراهی کنید و دشمن را نابود کنید ایران را آباد کنید و گلستان را دوباره به پا دارید. شماها! باید آگاهانه مشت محکم به دهان منافقین و خائنان ایران بزنید و امام را همیشه دعا کنید. 

راهم، راه امام بزرگوارمان است، حرف‌های امام عزیزم را گوش فرا دهید. دل امام را درد نیاورید که دل امام زمان عجل الله را درد می‌آورید و این نعمتی را که خداوند عزیز به ما داده است از دست ندهید و همیشه قدردان اماممان باشیم و اگر از اماممان قدردانی نکنیم، خداوند ما را به عذاب الهی دچار خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از