پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-04 21:58 - شماره خبر : 9283 0
استاندار کرمانشاه خبر داد:

اجرای ۵۰ درصد ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی رودخانه آبشوران شهر کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است از اجرای ۵۰ درصد این طرح طی سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز یک‌شنبه در پایان بازدید از پروژه‌ ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه اظهار داشت: امروز به‌همراه معاون عمرانی استانداری و شهردار کرمانشاه بازدیدی از پروژه ساماندهی آبشوران این شهر صورت گرفت و آخرین موانع و مشکلات موجود این طرح عمرانی بررسی و دستورات لازم به متولیان داده شد.

استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی پروژه آبشوران شهر کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده که طول اجرای این پروژه ۱۴ کیلومتر بوده که برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است.

صحرایی بیان کرد: تاکنون ۵۰ درصد پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه اجرا شده اما قسمت‌های مهمی از این پروژه باقی‌مانده و بازدید امروز در راستای اجرای مابقی طرح ساماندهی آبشوران کرمانشاه است.

وی ادامه داد: بخشی از ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در نقاط مختلف این شهر با توجه به خطرات موجود و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی مورد تأکید قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات بازدید میدانی از پروژه آبشوران شهر کرمانشاه بروزرسانی اطلاعات این طرح بوده که بنا است که دو روز آینده این کار انجام گیرد تا بتوانیم اقدامات بعدی را برنامه‌ریزی کنیم.

صحرایی عنوان کرد: ساماندهی رودخانه آبشوران برای مهار سیلاب‌های فصلی، توجه به زیباسازی شهری و ارتقای سطح بهداشت عمومی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه رودخانه آبشوران شهر کرمانشاه از مرکز شهر عبور می‌کند ضرورت دارد ساماندهی این رودخانه با اولویت انجام گیرد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NE5MP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار